וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך: "עם איביץ' איבדתי את כל הביטחון, רציתי לעזוב"

רגע לפני הקרב הגורלי מול צ'כיה (19:00, ספורט1), כוכב הנבחרת הצעירה נזכר בריאיון לפודקאסט "הפודיום" בקשיים במכבי תל אביב ("אמרו לי משהו אחד וקרה בסוף משהו אחר"), בבחירה בזלצבורג על פני ברצלונה ובקשר המפתיע עם קפטן מכבי חיפה

גיא לוזון מדבר לקראת המשחק של הנבחרת הצעירה מול צ'כיה/ספורט1

רגע לפני המשחק הגורלי מול צ'כיה (19:00, ספורט1) שיכריע האם הנבחרת הצעירה של ישראל תעפיל לרבע גמר היורו, התראיין אוסקר גלוך לפודקאסט "הפודיום" וסיפר על הדילוג בין הנבחרות השונות, הבחירה בזלצבורג על פני ברצלונה והיחסים עם מאמניו לשעבר. הקטעים הבולטים בשיחה לפניכם, הריאיון המלא כאן.

לקראת המשחק הערב מול צ'כיה:

"אנחנו מבינים שלנצח את צ'כיה זו האפשרות היחידה, נבוא הכי חזק שאנחנו יכולים לעשות את ההכי טוב שלנו, אולי לא בכדורגל יפה - אבל נגיע לנצח. אני לא נפגשתי עם השחקנים בזמן פה בזמן האחרון כי הייתי עם הבוגרת, אבל אנחנו באמת מדרבנים האחד את השני ואני מקווה שזה יעזור לנו להשיג את מה שאנחנו רוצים. יש לי הרבה שיחות עם דניאל פרץ, למרות שאני לא אחד שמשתף לפני משחקים אלא שומר לעצמי. אנחנו רוצים לשמח אומה שלמה".

על המטרות של הנבחרת הבוגרת:

"אני מרגיש טוב בנבחרת הבוגרת, יש לנו הזדמנות טובה ומאמין שנעלה ליורו".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"בהתחלה הוא מאוד הקשה עלי". גלוך מאחורי איביץ'/מאור אלקסלסי

על היחסים עם מאמנו לשעבר ולאדן איביץ':

"היתה לי תקופה שהרגשתי שאני תחת איביץ' לא רוצה לשחק, בהתחלה הוא מאוד הקשה עלי. לא נתן לי לשחק, איבדתי איתו את כל הביטחון שלי ואמרתי לאבא שלי ולשחר (גרינברג, הסוכן) שאני רוצה לעזוב. בסופו של דבר הם אלו ששכנעו אותי להישאר ושזה הצעד הנכון עבורי. אחרי משחק פתיחת העונה מול ריינה חזר לי הביטחון ושוב פרחתי מחדש".

על הספסול במשחק מול מכבי חיפה:

"אני זוכר שלפני המשחק מול מכבי חיפה איביץ' אמר לי - 'אתה עייף, שיחקת הרבה לאחרונה. אמרתי לו שאני לא מרגיש עייף ויכול לפתוח, אך הוא אמר לי שאשחק 20 דקות או חצי שעה. בסוף התחממתי מדקה 45 ונכנסתי רק בדקה ה-82. הייתי עם הראש למטה, לא הבנתי למה נכנסתי כל כך מאוחר וגם קיבלנו שני גולים כשאני על הדשא. אחרי המשחק עוזר המאמן ניגש אלי ואמר לי שהם ציפו שאשנה את המשחק. עניתי לו שלא היה לי מצב רוח, שאמרו לי משהו אחד וקרה בסוף משהו אחר. זו סיטואציה לא פשוטה אבל צריך לדעת להתמודד עם דברים כאלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד על הקרב המכריע של הצעירה

על הרגע בו הבין שהוא עולה לבכורה בליגת העל:

"הייתי מתאמן אצל הבוגרים ומשחק בנוער. פתאום בסוף אימון אחד ביום חמישי, קרסטאיץ' אומר לי 'אתה נשאר כאן'. הוא לא דיבר אנגלית ממש אז לא הבנו אחד את השני. אמרתי לו שיש לי משחק בשבת עם הנוער והוא שאל אם אני רוצה לשחק מול מכבי חיפה. אמרתי לו - בוודאי שכן. חשבתי שאעלה מספסל אבל הגיע האימון המסכם ופתאום אני מתורגל ב-11. כולם היו בהלם. המשחק עצמו היה חוויה מטורפת, הקהל של מכבי תל אביב קרא בשמי. לאבא שלי היה תחושה שאכבוש אבל זה היה מאוד לא פשוט. הגול הוא צמרמורת לכל החיים".

להיות בצעירה ולא בנבחרת הנוער:

"אני בקשר טוב עם אופיר עד היום, אני מדבר איתו לפני כל משחק, באמת יש לנו קשר מיוחד, אם הייתי מתעקש להיות עם נבחרת הנוער אני חושב שהייתי מצליח אבל לא הייתי מוכן לוותר על הצעירה. פה הרמה יותר גבוהה, שחקני פרמיירליג מהטופ של הכדורגל. עם זאת, הייתי מדבר עם אופיר חיים לפני כל משחק והייתי עושה סרטוני מוטיבציה לחברים לפני כל משחק. הייתי בטוח שהם יגיעו לגמר גם, אבל הם עשו הישג ענק".

אופיר חיים, אוסקר גלוך. Seb Day - UEFA via Sportsfile, אתר רשמי
"הייתי מדבר איתו לפני כל משחק במונדיאליטו". גלוך ואופיר חיים/אתר רשמי, Seb Day - UEFA via Sportsfile

ההשתלבות בזלצבורג:

"הם אמרו לי שבחצי השנה הזו אתה לא אשחק הרבה, שאני צריך להיות מוכן לכך. האימונים שם מאוד אינטנסיביים, הרמה אחרת. חדר כושר פעמיים ביום, אתה מגיע למתחם בבוקר ועוזב בערב, זו שגרה אחרת לגמרי. שיחקתי בליגה האירופית נגד רומא ולא מעט בליגה. אתה משתפר שם מיום ליום".

ההצעה מברצלונה:

"ג'ורדי קרויף התחיל לדבר עם שחר ועם אבא שלי. זה חלום, אבל ידענו שאנחנו חותמים בזלצבורג. ההצעה היתה לשחק בברצלונה ב' אבל להתאמן עם הבוגרים. ראינו את הדרך של זלצבורג שמוציאה כל שנה שלושה-ארבעה שחקנים לליגות הגדולות בסכומים של 20-25 מיליון יורו. זו היתה החלטה טובה עבורי. גם אם זה יקח כמה שנים, אני מאמין שאוכל להגיע לפרמיירליג. ריאל מדרד זה החלום שלי מגיל קטן, אני אוהד אותם. עברתי לזלצבורג בכדי להגיע כמה שיותר מוקדם למקומות האלו".

הקשר עם צ'ארון שרי:

הוא פשוט בא אלי בזמן האבוקות וכל זה כשהתחיל המשחק מול מכבי חיפה ואמר לי - והוא לא הכיר אותי, הוא לא יודע איך אני משחק ולא כלום, הוא בא אלי - 'תרגיש חופשי, תעשה מה שאתה רוצה'. ההצגה הזו בשבילנו. עושים את כל זה בשביל שאנחנו נשחק כדורגל יפה והכל, וזהו - עד היום אנחנו מדברים קצת באינסטגרם וכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully