וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרם ג'אבר: "אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת בעולם"

26.6.2023 / 19:06

הנבחרת הצעירה של ישראל נערכת למשחק המכריע מול צ'כיה (ד', 19:00, ספורט1) והמגן בטוח: "כולנו מאמינים, יש תחושה שנעשה את זה". הופמייסטר: "בטוח שההוראות הטקטיות שנקבל יעשו את ההבדל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

אחרי ההפסד לאנגליה בנבחרת הצעירה של ישראל מתפנים להכנות למשחק הגורלי מול צ'כיה (רביעי, 19:00, ספורט1) כאשר ניצחון עשוי להבטיח מקום ברבע הגמר. בנבחרת מאמינים מאוד שניתן לנצח את הצ'כים ובחדר ההלבשה כבר שוחחו השחקנים בינם לבין עצמם על כך שהם משוכנעים ביכולתם להעפיל לשלב הבא.

"התחושות בנבחרת הן טובות, אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד ובאים למשחק כדי לתת הכול ולנצח את צ'כיה", אמר המגן כרם ג'אבר. "האמת, מאז שהוגרלנו לבית והבנו שזה בית קשה, האמנו תמיד שאפשר לעשות את זה. אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת בעולם ואני מקווה שגם ביום רביעי נעשה את זה. בכדורגל למדתי שאין אנדרדוג, כל נבחרת יכולה לנצח נבחרת אחרת. עשינו תיקו מול גרמניה ב-10 שחקנים, אז אנחנו באים גם מול צ'כיה בשיא המוכנות כדי לנצח את המשחק. אנחנו באמת מאמינים, כל השחקנים אומרים שאפשר לעשות את זה, ויש נותן תחושה שאנחנו הולכים לעשות את זה. בעזרת השם ננצח את המשחק".

הקשר יואב הופמייסטר הוסיף: "הפסדנו אתמול, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. התחושות טובות ואנחנו בטוחים שנעשה את זה. זה היה מבאס להפסיד, אבל אנחנו באמת לא מסתכלים אחורה, אלא קדימה. אנחנו מרגישים טוב ביחד ומאמינים ששאפשר לעשות את זה, אנחנו באים במלוא הכוח. אני חושב שכמו שראינו במשחקים הקודמים, בשלבים האלה אין קבוצות שפחות טובות או אנדרדוג, כולן טובות וצריך לבוא בכל משחק במלוא הכוח כדי להשלים את המשימה. אנחנו צריכים להמשיך לבוא במאה אחוז אנרגיה, מלחמה ורצון ובטוח שההוראות הטקטיות שנקבל יעשו את ההבדל".

כרם ג'אבר נבחרת ישראל הצעירה לצד נלסון וייפר נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
"באים בשיא המוכנות". כרם ג'אבר/GettyImages

המצב בבית ג' כרגע:

1. אנגליה 6 נקודות (0:4 הפרש שערים)
2. צ'כיה 3 (3:2)
3. גרמניה 1 (3:2)
4. ישראל 1 (3:1)

אם ישראל תנצח את צ'כיה, היא תחלוף על פניה ואז תקווה שאנגליה לא תפסיד לגרמניה. במקרה כזה, המקום השני נעול והנבחרת של גיא לוזון ברבע הגמר.

אם גם ישראל וגם גרמניה מנצחות, כאן הפרש השערים יהיה זה שיכריע, שכן שובר השוויון של מאזן הראש-בראש מתבטל בעקבות ה-1:1 בין שתי הנבחרות במחזור הפתיחה. כרגע לגרמניה הפרש פחות גרוע, אבל אם ישראל תנצח למשל 0:3 וגרמניה רק 0:1, אז היתרון יהיה של ישראל והיא תסיים שנייה.

במקרה של שוויון גם בהפרש השערים, כמות הכיבושים היא זו שתכריע. אם גם כאן יהיה שוויון, יעברו לספור כרטיסים כדי לקבוע מי תסיים במקום השני.

לעומת ישראל, צ'כיה תלויה אך ורק בעצמה. תיקו יספיק לה בכל מקרה, כי אז גם אם גרמניה תנצח יהיה ביניהן שוויון של ארבע נקודות והיתרון לזכותה בעקבות הניצחון הערב.

אנגליה הבטיחה את הכרטיס לרבע הגמר וגם את המקום הראשון, מפני שניצחה את צ'כיה שהיא היחידה שיכולה לעבור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully