וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 28.6: האברץ הוצג בארסנל, מדיסון חתם בטוטנהאם

הגרמני חצה את הכביש מצ'לסי עבור 65 מיליון ליש"ט, התותחנים גם על סף החתמת רייס מווסטהאם תמורת 105 מיליון ליש"ט - סכום שיא עבור שחקן בריטי. הקשר האנגלי הצטרף לתרנגולים מלסטר תמורת 45 מיליון ליש"ט. וייגה בדרך למנצ'סטר סיטי?

העברות

* קאי האברץ הוצג רשמית כשחקן ארסנל. הגרמני בן ה-24 נמכר מצ'לסי ליריבה העירונית תמורת 65 מיליון ליש"ט והוא ילבש את החולצה מספר 29 במדי התותחנים.

* טוטנהאם הודיעה על החתמתו של ג'יימס מדיסון תמורת 45 מיליון ליש"ט. הקשר האנגלי בן ה-26 הצטרף לתרנגולים מלסטר שירדה לליגת המשנה בתום העונה החולפת. מדיסון ירוויח 170 אלף ליש"ט בשבוע בלונדון בחוזה ל-5 השנים הקרובות.

* אל עין מאיחוד האמירויות הודיעה רשמית על החתמת אלחנדרו "קאקו" רומרו, שחקן נבחרת פרגוואי שמגיע להתחרות עם עומר אצילי על אותה עמדה בהרכב, ככל הנראה. אל עין שילמה עבורו 5 מיליון דולר והוא חתם עד 2026. לפי הודעת הוולקאם של מספר 10 החדש באל עין, הוא אפילו חוגג כמו אצילי.

* צ'לסי נפרדה רשמית מהשוער אדואר מנדי, שעובר גם כן לערב הסעודית. הסנגלי בן ה-31 חתם עד 2026 באל-אהלי הסעודית, ששילמה עבורו 16 מיליון ליש"ט.

* טימותי וואה נחת בטורינו לקראת מעברו מליל ליובנטוס. הגברת הזקנה תשלם תמורתו 12 מיליון יורו.

שמועות

* ארסנל הגישה הצעה חדשה ומשופרת לווסטהאם במטרה להקדים את מנצ'סטר סיטי ולהחתים את דקלן רייס. התותחנים מוכנים לרכוש את הקשר תמורת 105 מיליון ליש"ט, ואם העסקה תצא לפועל רייס יהפוך לשחקן הבריטי היקר בכל הזמנים. ווסטהאם עדיין ממתינה להצעה נוספת מסיטי אחרי שדחתה את ההצעה הראשונה ממנה בגובה של כ-80 מיליון ליש"ט, אולם לפי ההערכות העדכניות, רייס קרוב למעבר לארסנל.

* מנצ'סטר סיטי הרימה ידיים בקרב מול ארסנל על רייס וכעת עשויה לנסות לרכוש את גברי וייגה, הקשר בן ה-21 של סלטה ויגו ונבחרת ספרד הצעירה. סעיף השחרור שלו בגובה 40 מיליון יורו ובעקבותיו נמצאות גם ליברפול וצ'לסי.

* אל עין, קבוצתו של עומר אצילי באיחוד האמירויות, קרובה להחתים את רומרו גמארה, שחקן כנף מפרגוואי שמשחק בתפקיד דומה לזה של השחקן הישראלי. גמארה יירכש מאל תאון הסעודית תמורת 5 מיליון יורו ויחתום לשלוש שנים.

* פרד רוטן בדרך לג'וש חדש בהולנד. מאמן מכבי חיפה לשעבר צפוי להתמנות למאמן ספרטה רוטרדאם. בעונה החולפת שימש רוטן כעוזרו של רוד ואן ניסטלרוי בפ.ס.וו איינדהובן.

* ליברפול נפגשה עם נציגיו של דומוניק סובוסלאי, אבל ספק אם תציע ללפייציג 60 מיליון ליש"ט, גובה סעיף השחרור שלו.

* "סקיי ספורטס איטליה" בטוחים - מרכוס תוראם חתם על החוזה באינטר ויצטרף בהעברה חופשית מבורוסיה מנשנגלדבאך.

* האם פדריקו ואלוורדה בדרך למעבר מפתיע? ב"אל נסיונאל" טוענים שריאל מדריד תהיה מוכנה למכור את הקשר האורוגוואי תמורת 90 מיליון יורו לליברפול שחושקת בשחקן כבר תקופה ארוכה.

* ב"סקיי ספורטס" משוכנעים - המטרה העיקרית של צ'לסי לקיץ הוא מויסס קאייסדו. הקשר של ברייטון שהיה מקושר גם למנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול, הפך לשחקן אותו מאוריסיו פוצ'טינו הכי רוצה להביא לעמדת הקשר האחורי בחלון ההעברות הנוכחי.

* ב"לה פריזיאן" טוענים שעל אף הסיכום שדווח בין הארי קיין לבאיירן מינכן, פריז סן ז'רמן עדיין בתמונה להחתמת החלוץ האנגלי. עוד דווח כי במקרה וקיין לא יגיע לפ.ס.ז', הקבוצה מעיר האורות תפנה לויקטור אוסימן של נאפולי.

* לפי דיווחים באנגליה, יוריין טימבר סיכם את תנאיו בארסנל ויחתום אצל התותחנים ל-5 שנים. אייאקס תקבל עבור הבלם-מגן ההולנדי כ-40 מיליון ליש"ט.

* פטריק קלייברט יאמן את דמירספור בעונה הקרובה. החלוץ ההולנדי האגדי יעמוד על הקווים בטורקיה ויחתום על החוזה ב-1.7.

* ריקרדו פפי, שחקנה בן ה-20 של אוגסבורג, צפוי להצטרף לפ.ס.וו איינדהובן תמורת כ-10 מיליון יורו.

* לפי ה"מירור", קונור קודי בדרך להצטרף מוולבס ללסטר. הבלם האנגלי ששיחק בעונה החולפת כמושאל באברטון, יחתום בשורות השועלים מהצ'מפיונשיפ שישלמו עבורו 7.5 מיליון ליש"ט.

* ב"ל'אקיפ" טוענים שאנדי דיוף, קשרה של באזל, הגיע לסיכום מול לאנס על התנאים לחתימתו בסגנית אלופת צרפת. הצרפתי יחתום ל-4 שנים כשהשוויצרים יקבלו עבורו כ-15 מיליון יורו.

דקלן רייס חוגגת את הזכייה של ווסטהאם בקונפרנס ליג. רויטרס
סיכם בארסנל. רייס/רויטרס

* בדרך להארכת חוזה? לפי ה"אס" הספרדי, אדוארדו קמאבינגה וריאל מדריד הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו של הקשר הצרפתי עד 2028.

* ב"מארקה" מדווחים כי פאו טורס, בלמה של ויאריאל, החליט לעזוב את הקבוצה. הבלם הספרדי יפרד מהצוללת הצהובה כבר הקיץ, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא אסטון וילה.

* ז'ופרה קונדוגביה עובר למארסיי ויהיה הרכש הראשון של המאמן החדש מרסלינו. הקשר בן ה-30 יימכר מאתלטיקו מדריד תמורת 8 מיליון יורו ויחתום עד 2027.

* חכים זייש יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימתו באל נאסר הסעודית, שם ישתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו.

* מילאן במו"מ מתקדם להחתמת לוקה רומרו בן ה-18, שחקן הכנף של נבחרת ארגנטינה הצעירה שיירכש מלאציו עבור 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully