וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנספורד: "נמשיך במבנה של מנכ"ל ומאמן, ננסה לשמור על הכשרונות"

27.6.2023 / 18:09

המנכ"ל שחזר למכבי תל אביב דיבר: "היינו צריכים אנרגיה חדשה וזה מגיע מכולם". על הצלחת הנבחרות הצעירות ותורג'מן: "התקדמות עצומה, החוזה החדש זה צעד חשוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה היום (שלישי) דף חדש עם הצגתו של רובי קין כמאמן הראשי. יממה בלבד חלפה מאז ההודעה על פיטורי אייטור קראנקה ועד למינוי של אגדת הכדורגל האירי, כאשר עבורו תהיה זו המשרה הראשונה בקריירה כמאמן ראשי.

פרט לקין ולבעלים מיטש גולדהאר שדיבר במסיבת העיתונאים דרך ה"זום", גם המנכ"ל החוזר בן מנספורד התייחס לקאמבק שלו, התכניות להמשך וגם להצלחה של הנבחרות הצעירות של ישראל בטורנירים השונים בקיץ הנוכחי.

רובי קין, בן מנספורד, ג'ק אנגלידיס, מכבי תל אביב. דני מרון
הצוות החדש. מנספורד, קין ואנגלידיס/דני מרון

"בעשר העונות שלי במועדונים תמיד הייתי בעמדת המנכ"ל. ג'ק אנגלידיס, מיטש גולדהאר ואני תמיד עבדנו טוב ביחד ואין סיבה שזה לא יימשך". על חלוקת התפקידים במועדון אמר כי מכבי תל אביב "תרוץ על המבנה של מנכ"ל ומאמן, אתם תראו עוד עומק למחלקת האנליטית".

"היה נפלא לראות את הנבחרות הצעירות, התקדמות עצומה מהקדנציה הקודמת שלי בארץ. מיטש ממשיך להשקיע, עסקה חשובה שעשינו זה החוזה החדש של דור תורג'מן. צעירים מעוררים עניין אבל אנחנו רוצים להתחרות ולזכות בתארים, ננסה לשמור על הכשרונות. זה לא משנה מאיזה מדינה אתה, כולם רוצים לראות את ההתקדמות הזו וכשתתחיל העונה אנחנו מקווים לראות שחקנים צעירים".

"היינו צריכים התחלה חדשה ואנרגיה חדשה, וזה מגיע מכולם", התייחס מנספורד לשינויים במועדון, "אנחנו נצליח רק אם כל אחד במעודון יבוא עם אנרגיה חיובית לדחוף אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully