וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה הודחה: 0:2 קליל לאנגליה הצעירה על גרמניה

הפייבוריטית לזכות ביורו עד גיל 21 עלתה עם הרכב משני לאור העובדה שכבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, אבל ניצחה והדיחה את המאנשאפט. צרפת ניצחה 1:4 את שוויץ ותתמודד מול אוקראינה כשהשוויצרים יפגשו את ספרד, איטליה הפסידה 1:0 לנורבגיה והודחה

תקציר: המחצית הראשונה בין נבחרת אנגליה הצעירה מול גרמניה הצעירה (0:2)/ספורט1

שלב הבתים באליפות אירופה עד גיל 21 הגיע לסיומו הערב (רביעי), ולשמחתנו "הבית הישראלי" הסתיים כפי שרצינו: ישראל ברבע הגמר הודות לניצחון 0:1 על צ'כיה ובזכות הסיוע של אנגליה, שגברה 0:2 על גרמניה והדיחה את אלופת אירופה מהתחרות. בבית ד' צרפת השלימה את המשימה עם 1:4 על שוויץ ומפגש עם אוקראינה בשלב הבא, איטליה הפסידה 1:0 לנורבגיה, אך בזכות הפרש שערים בין שלוש הסגניות, שוויץ עלתה לרבע הגמר, שם תתמודד מול ספרד החזקה.

שחקני נבחרת אנגליה הצעירה ביורו. MB Media, GettyImages
אנגליה חוגגת, אלופת אירופה הודחה כבר בשלב הבתים/GettyImages, MB Media

בית ג'

אנגליה - גרמניה 0:2

אלופת אירופה עד גיל 21 הודחה בבושת פנים מהיורו. אחרי תיקו מול 10 שחקנים של ישראל והפסד לצ'כיה, המנשאפט לא היוותה יריב למקבילה מאנגליה שעשתה ככל העולה על רוחה, עלתה ליתרון מהיר וסיימה את הבית עם מאזן מושלם בדרך לרבע הגמר. גרמניה, כאמור, נפרדה מהתחרות עם נקודה בלבד.

אנגליה נחשבת לפייבוריטית לזכות באליפות אירופה והיא הוכיחה זאת גם היום: המאמן לי קרסלי ביצע שמונה שינויים בהרכב לאור העובדה שנבחרתו העפילה לרבע הגמר עוד לפני המפגש מול גרמניה, אבל המשמעות הייתה שב-11 עלו בין השאר ג'ייקוב ראמזי, הארווי אליוט וקול פאלמר, כולם שחקני פרמיירליג. ואכן, בוודאי מול גרמניה שחסרה את הכוכב שלה יוסופה מוקוקו הפצוע, קמרון ארצ'ר שהפציץ בחצי העונה האחרונה במידלסברו מהצ'מפיונשיפ הבקיע כבר בדקה הרביעית אחרי שנותר לבדו מול השוער, אליוט מליברפול בביצוע סולו יוצא מגדר הרגיל הכפיל את היתרון בדקה ה-21 בתום מבצע אישי על פני כ-50 מטרים וגרמניה הרימה ידיים בשלב מוקדם וכאמור סיימה את דרכו ביורו. אנגליה תתמודד נגד פורטוגל ביום ראשון בערב בבוקרשט, רומניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קשר נבחרת אנגליה הצעירה הארווי אליוט דוהר כ-50 מטרים לשער. טוויטר, צילום מסך
מבצע אישי מרהיב שהסתיים בשער. הארווי אליוט/צילום מסך, טוויטר

מהלך המשחק

דקה 2: התקפה מתפרצת של האנגלים הייתה צריכה להסתיים בשער, אבל ראמזי העדיף לבעוט ולא למסור וסחט הצלה מאטובולו.

דקה 4: גול! 0:1 לאנגליה. ארצ'ר נשלח בכדור עומק ורץ כמעט חצי מגרש לבד, גלגל כדור מדויק לפינה הרחוקה וחגג שער מהיר וקל.

דקה 9: ראמזי שוב מצב את עצמו מול השוער ברחבה, בעט כדור שטוח וחד שהתגלגל ליד הקורה ויצא.

דקה 21: גול! אלופת אירופה בפיגור 2:0 והיא בדרך החוצה אחרי שער נדיר. אליוט, קשר ליברפול שזכה לפתוח לראשונה ביורו, דהר ללא הפרעה עוד מהחצי שלו אל עבר השער ומתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה ופנימה. ביצוע אישי מרהיב.

דקה 24: גרמניה יכולה לחזור? שאדה היה קרוב לשער מצמק, אבל הנגיחה שלו נהדפה היטב על ידי טראפורד לקרן.

דקה 41: האנגלים היו קרובים לשער שלישי עוד לפני המחצית, אבל פאלמר וארצ'ר נבלמו.

דקה 45: שאדה שוב אילץ את טראפורד להתמתח, הפעם בבעיטה ממטרים ספורים שנהדפה בזינוק נפלא.

דקה 53: אליוט לא היה רחוק מצמד, אבל שוב אטובולו היה במקום ומנע שער.

דקה 70: האנגלים הורידו רגל מהגז, הגרמנים נראים כמי שהבינו שיודחו בשלב הבתים.

דקה 90: בקר הפגיז את שערו של טראפורד מכ-14 מטר, השוער שלח יד ארוכה והציל שער בטוח.

צפו בתקציר הניצחון של נורבגיה על איטליה

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת איטליה הצעירה - נבחרת נורבגיה הצעירה 1:0/ספורט1
אמין גואירי נבחרת צרפת הצעירה. GettyImages
ניצחון משכנע ומחווה לאוליסה. גוירי/GettyImages

בית ד'

איטליה - נורבגיה 1:0

האזורי הגיעו בשוויון נקודות עם שוויץ וקיוו למעידה שלהם מול צרפת, אך במקביל החמיצו ללא הרף וראו את אריק בוטהיים (65) כובש שער שהדאיג את הספסל האיטלקי וגרם לדקות מורטות עצבים עד שריקת הסיום. בסופו של דבר, זה הפסד מינימלי שהיה יכול להספיק לאיטליה להעפיל לרבע הגמר, אבל בהפרש השערים הפנימי בין איטליה, שוויץ ונורבגיה, השוויצרים יצאו עם ידם על העליונה ועם כרטיס לשלב הבא.

שוויץ - צרפת 4:1

הטריקולור השיגו את הכרטיס לרבע הגמר מהמקום הראשון בסטייל עם ניצחון משכנע על השוויצרים. ללא מייקל אוליסה שכבש את שער הניצחון מול נורבגיה ונפצע, אמיין גוירי כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-16 והקדיש את השער לשחקן קריסטל פאלאס שנפצע בצורה רצינית, יחמיץ את המשך הטורניר ובספק לפתיחת עונת הפרמיירליג. בדקה ה-35 שוויץ חזרה למשחק כשזקי אמדוני מצא את דן אנדויה שבעט למרכז השער והשווה את התוצאה לפני המחצית. 20 דקות לתוך המחצית השנייה ובראדלי בארקולה שרושם טורניר נהדר, המשיך ביכולת הטובה והחזיר את היתרון לצרפת. ריאן שרקי (76) ומקסנס קאקרה (82), הוסיפו שלושער של מבקיעי ליון בדרך ל-1:4 בסיום ומפגש מול אקראינה ברבע הגמר. אחרי שריקת הסיום, שחקני שוויץ היו מאוכזבים , אך שמחו לגלות כי ההפסד של איטליה לנורבגיה העלה אותם בחזרה למקום השני בזכות הפרש שערים בין שלוש הנבחרות שבשוויון נקודות והם יפגשו את ספרד ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully