וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור ניכר במצבו של סרחיו ריקו: "הוא מדבר, הזיכרון שלו נהדר"

שוער פריז סן ז'רמן שנפל מסוס ונחבל בראשו בצורה קשה עדיין מאושפז בטיפול נמרץ, אבל רעייתו מעודדת: "הוא מתקשר ומזהה אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

שיפור נוסף במצבו של סרחיו ריקו, שוער פריז סן ז'רמן שנפל מסוס ונחבל בראשו בצורה קשה. בשבוע שעבר עדכנה רעייתו כי יצא מתרדמת אחרי כשלושה שבועות ודיברה על "קצת אור בקצה המנהרה", והערב (שני) כבר עדכנה כי סרחיו מתקשר עם משפחתו.

"הוא מדבר איתנו, קורא לנו בשמות ויודע בדיוק מי אנחנו", סיפרה אלבה סילבה. "הזיכרון שלו נהדר, זה שיפור משמעותי. אני מקווה שהוא יוכל לצאת כמה שיותר מהר ממחלקת טיפול נמרץ, אבל הרופאים צריכים להיות בטוחים. הם עדיין לא החליטו, אנחנו סומכים עליהם".

כאשר נשאלה האם הוא מודע לתאונה, השיבה סילבה: "אני לא חושבת, אבל נצטרך לחכות עד שהוא יוכל להביע את עצמו בצורה טובה יותר. כרגע אנחנו רק מנסים לגרום לו להרגיש טוב ונינוח".

סרחיו ריקו שוער פריז סן ז'רמן. Eurasia Sport Images, GettyImages
חדשות טובות. סרחיו ריקו/GettyImages, Eurasia Sport Images

כזכור, השוער בן ה-29 נפל מסוס במהלך רכיבה ונפגע בראשו יממה אחרי שישב על הספסל במשחק החוץ מול שטרסבורג (1:1) שבו הבטיחו הפריזאים את זכייתם באליפות צרפת.

ריקו גדל בסביליה ובזכות ההצטיינות שלו במדיה, הוזמן לנבחרת ספרד, ערך בה הופעה אחת והיה בסגל ביורו 2016. את עונת 2018/19 בילה בהשאלה בפולהאם ואחריה נמכר מסביליה לפריז תמורת 6 מיליון יורו.

בבירת צרפת ריקו שימש בעיקר כשוער מחליף, וב-2021/22 הוא חיפש צ'אנס לדקות משחק ושיחק כמושאל במאיורקה. את כל העונה האחרונה העביר על הספסל של אלופת צרפת, שבמשחק הליגה האחרון ערכה מחוות לכבודו והקפטן מרקיניוס אף הניף את תואר האליפות עם חולצתו. בסך הכול הוא צבר במדיה 24 הופעות בכל המסגרות בעונות קודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully