וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס ואמיר בן שמעון חתמו בסקציה נס ציונה, ניסו קפילוטו ממשיך

היורדת מליגת העל ביצעה חיזוק כפול והחתימה את הבלם לשנתיים נוספות. סדרת החתמות בכפר קאסם, הפועל רמת גן שמרה על שחקני הבית

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

סקציה נס ציונה, היורדת מליגת העל שמינתה את איציק ברוך למאמנה החדש, השלימה היום (שני) החתמות ראשונות לקראת עונת 2023/24 בליגה הלאומית, בדמות השוער דני עמוס והמגן אמיר בן שמעון.

השוער בן ה-36 היה שותף לעליית הליגה של מכבי פתח תקוה, אם כי במהלך העונה איבד את מקומו בהרכב. הוא גדל בעירוני קרית שמונה ונבחר לשחקן העונה באליפות ההיסטורית ב-2011/12 ובהמשך שיחק גם בהפועל תל אביב, הפועל עכו ומכבי נתניה. "מחכה כבר להתחיל את העונה באנרגיות חיוביות ומקווה שנעשה עונה נפלאה שתשמח את כולם ושנחזור לחייך", אמר לאחר החתימה.

מוקדם יותר חתם כאמור בן שמעון לעונה אחת, אחרי ששיחק במ.ס. כפר קאסם. זו תהיה התחנה ה-10 בקריירה של המגן בן ה-29, שהחל את דרכו במ.ס. אשדוד ושיחק גם בהפועל ירושלים, הפועל אשקלון, סניצה ואינטר ברטיסלבה הסלובקיות, הפועל קטמון, עירוני קרית שמונה, הפועל רעננה וכאמור כפר קאסם.

מי שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות הוא הבלם ניסו קפילוטו בן ה-33, שהצטרף בפברואר והיה שותף לירידה. לאחר החתימה אמר: "שמח להמשיך במועדון, יש לנו מטרה חשובה לנסות להחזיר את הקבוצה לליגת העל ונקווה שנעמוד בה".

דני עמוס, סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
עבר לכתום. דני עמוס/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

* מ.ס. כפר קאסם החתימה הבוקר את המגן/קשר ניר אברג'יל בן ה-32, ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני טבריה. אמש הצטרפו הבלם פאדי נג'אר (30) ממכבי אחי נצרת והחלוץ פאדי זיידאן (30) שחזר אחרי קדנציה באל היד מבחריין.

* עירוני טבריה הודיעה על צירופו של רון אפלבאום, קפטן קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק שהצטרף בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה.

* הפועל ניר רמת השרון האריכה את ההתקשרות עם הבלם איתי בן חמו ושחקן הכנף רוי מליקה ששיחקו אצלה בעונה שעברה.

* הפועל רמת גן שמרה על שחקני הבית עומר אבוהב ועומרי שמיר שחתמו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully