וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מאמינים: "נבוא לנצח את צ'כיה"

26.6.2023 / 9:00

"הוכחנו שאנחנו ברמה", הפרש השערים סביר, אין מורחקים לפני צ'כיה, והכל פתוח בקרב על ההעפלה: במחנה הישראלי מצאו סיבות להתעודד גם אחרי ההפסד לאנגליה

גיא לוזון וחניכו אוסקר גלוך מדברים אחרי ההפסד של הנבחרת הצעירה מול אנגליה ביורו/ספורט1

למרות ההפסד אתמול (ראשון) לנבחרת אנגליה 2:0 במשחק השני ביורו, בנבחרת ישראל חדורי אמונה שניתן לעלות לשלב רבע הגמר ואולי אף להתמודד על מקום באולימפיאדת 2024. בנבחרת היו מאוכזבים מהיכולת של השחקנים אך הקלו עליהם בשל העובדה שאנגליה נחשבת בעיני רבים לנבחרת הטובה בטורניר.

"היה קשה מאוד לפתח משחק מול נבחרת שמניעה כדור במהירות ובדיוק כזה", אמר אחד השחקנים, "לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו". יחד עם זאת במחנה הישראלי היו שמחים מהעובדה שהנבחרת הצליחה לשמור על תוצאה צמודה יחסית ולא התפרקה, וזאת בשל העובדה שייתכן מאוד והעלייה לרבע הגמר תוכרע על הפרש שערים.

סיבה נוספת לעידוד ששאבו בנבחרת היא שאף אחד מארבעת השחקנים שהיו בסכנת צהובים לא ספג צהוב ולגיא לוזון יהיה סגל מלא למשחק הגורלי מול צ'כיה כולל עדן קארצב שיחזור מההרחקה.

כעת בנבחרת ימשיכו בהכנות למשחק מול הצ'כים כשרק ניצחון יעניק אפשרות להעפיל לרבע הגמר. "הוכחנו שאנחנו ברמות האלה", אמר שחקן אחר, "נבוא מול צ'כיה במטרה אחת והיא לנצח, אנחנו באמת מאמינים בעצמנו. אולימפיאדה? צריך להתרכז רק במשחק מול צ'כיה ואחר כך לדבר על דברים אחרים".

עוד בנושא

צפו בתקציר באדיבות תאגיד השידור כאן 11

המצב בבית ג' כרגע:

למרות ההפסד הצפוי לאנגליה 2:0 הערב (ראשון), נבחרת ישראל הצעירה עדיין יכולה להעפיל לרבע הגמר ביורו עד גיל 21 הנערך בגאורגיה ורומניה. ביום רביעי (19:00, ספורט1) תשחק הנבחרת בקוטאיסי מול צ'כיה שהפתיעה את גרמניה, כאשר ניצחון יכול להספיק לה לתפוס את המקום השני בבית ג' ולצטרף לאנגליה ברבע הגמר.

1. אנגליה 6 נקודות (0:4 הפרש שערים)
2. צ'כיה 3 (3:2)
3. גרמניה 1 (3:2)
4. ישראל 1 (3:1)

אם ישראל תנצח את צ'כיה, היא תחלוף על פניה ואז תקווה שאנגליה לא תפסיד לגרמניה. במקרה כזה, המקום השני נעול.

אם גם ישראל וגם גרמניה מנצחות, כאן הפרש השערים יהיה זה שיכריע, שכן שובר השוויון של מאזן הראש-בראש מתבטל בעקבות ה-1:1 בין שתי הנבחרות במחזור הפתיחה. כרגע לגרמניה הפרש פחות גרוע, אבל אם ישראל תנצח למשל 0:3 וגרמניה רק 0:1, אז היתרון יהיה של ישראל והיא תסיים שנייה.

במקרה של שוויון גם בהפרש השערים, כמות הכיבושים היא זו שתכריע. אם גם כאן יהיה שוויון, יעברו לספור כרטיסים כדי לקבוע מי תסיים במקום השני.

עוד בוואלה!

הפעם לא הייתה סנסציה: ישראל הצעירה הפסידה 2:0 לאנגליה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
הכול יוכרע ברביעי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

לעומת ישראל, צ'כיה תלויה אך ורק בעצמה. תיקו יספיק לה בכל מקרה, כי אז גם אם גרמניה תנצח יהיה ביניהן שוויון של ארבע נקודות והיתרון לזכותה בעקבות הניצחון הערב.

אנגליה הבטיחה את הכרטיס לרבע הגמר וגם את המקום הראשון, מפני שניצחה את צ'כיה שהיא היחידה שיכולה לעבור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully