וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מחכה להחלטה של דגו וסבע, רז מאיר עבר בדיקות בהולנד

26.6.2023 / 8:54

האלופה תצא למחנה בצל הידיעה על מותו של אביו של מסאי דגו, שיחליט מתי יצטרף. ניסיון לסגור עם קשר אחורי זר, סבע לא מסכים להסיר את אופציית השחרור. מאמצים לקדם את החתמת בלטקסה, אחרת תיבחן האפשרות לצרף את מורגן

גיא לוזון וחניכו אוסקר גלוך מדברים אחרי ההפסד של הנבחרת הצעירה מול אנגליה ביורו/ספורט1

מגנה של מכבי חיפה רז מאיר עבר היום (שני) בדיקות רפואיות בוואלויק וצפוי לחתום בקבוצה ההולנדית. מאיר, שכידוע החל לחפש כבר בקיץ אופציות באירופה והתעקש לשחק מעבר לים, סיכם את מרבית הפרטים מול ההולנדים, ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא צפוי לחתום בהולנד לשנתיים אם לא יקרה משהו דרמטי.

ללא מאיר, בחיפה ייצאו מחר למחנה האימונים וזאת בצל הידיעה הקשה על מותו של אביו של המאמן מסאי דגו. היום נערכה הלוויתו של ביילין דגו, כאשר במועדון ישאירו למסאי את ההחלטה אם לצאת למחנה האימונים או להצטרף לאחר השבעה.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
דילמה קשה. דגו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

בקבוצה רוצים מאוד לסגור עם קשר אחורי זר כדי שזה יצטרף תוך כדי המחנה לקבוצה ויתאמן לקראת המשחקים באירופה ובנוסף רוצים לצרף שחקן הגנה נוסף לסגל. כמו כן בקבוצה יסגרו את הארכות החוזים של עלי מוחמד ודולב חזיזה ומקווים להצליח ולשכנע את דיא סבע לסגור בקבוצה על חוזה חדש ובתמורה לבטל את אופציית השחרור.

בשלב זה סבע הבהיר למקורביו שלא יסכים להסיר לחלוטין את אופציית השחרור שכן הוא מעוניין מאוד למצוא קבוצה באיחוד האמירויות בשכר גבוה שכן האופציה שלו להשתחרר לשם חינם היא עד ה-10 באוגוסט.

כידוע, גם פרנזי פיירו לא יצא עם הקבוצה למחנה, ואם בחיפה קיוו שנבחרת האיטי תאבד עניין מהר ותודח מטורניר הגולד קאפ שנערך בארה"ב, הרי שהלילה פיירו כבש שער ניצחון להאיטי, שכעת מקווה להעפיל לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
מעדיף את הכסף הגדול של האמירויות. סבע/דני מרון

בכל הנוגע לשחקני רכש, נמשכים המאמצים להחתים את שחקן ההגנה מתן בלטקסה מאוסטריה וינה, אבל אם לא תירשם התקדמות משמעותית בשיחות בימים הקרובים, בקבוצה יפנו לאפשרויות אחרות ואחת מהן היא זיו מורגן שגם כן יכול לשחק כבלם וכמגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully