וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב וקנדיל יחתמו במכבי חיפה בימים הקרובים. מורגן הוזכר כמועמד

13.6.2023 / 6:05

ימים עמוסים במכבי חיפה: הירוקים צפויים להשלים בקרוב שלוש החתמות וגם עסקאות המכירה של אצילי ואבו פאני אמורות להפוך לרשמיות. מורגן מועמד לצד בלטקסה לחיזוק עמדת המגן השמאלי, פיינגולד בודק אופציות בחו"ל, ומה שכנע את קנדיל להצטרף?

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה תחל מחר (רביעי) את האימונים הבלתי רשמיים לעונה הקרובה, מהם ייעדרו מרבית השחקנים הזרים וכן שחקני הנבחרות השונות. בין היתר, יקחו חלק באימונים שחקני נוער בעונה האחרונה וכן חלק מהמושאלים. במקביל לפתיחת האימונים בחיפה ממשיכים כמובן להתעסק בהשלמת הסגל, כשהרצון הוא שמרביתו יורכב עד ליציאה למחנה האימונים באוסטריה. הירוקים משוכנעים שכבר בימים הקרובים יחתמו בקבוצה ניית'ן בקסטר, ליאור רפאלוב ומאור קנדיל, כאשר עסקת מכירתם של עומר אצילי לאל עין ושל מוחמד אבו פאני לפרנצווארוש גם כן צפויות להיסגר בימים הקרובים.

אצילי נמצא באיחוד האמירויות וצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח, בעוד אבו פאני ששוהה עם נבחרת ישראל במחנה בהונגריה עבר אתמול בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בהקדם, לאחר שהקבוצות הגיעו להבנות כבר לפני כמה ימים. מלבד שלושת שחקני הרכש המיועדים ואריק שוראנוב שכבר חתם, בחיפה רוצים להתחזק בשחקן כנף נוסף. כל הנראה יהיה מדובר בשחקן ישראלי או יהודי. כמו כן, האלופה מחפשת קשר אחורי זר וכבר בוחנים מועמדות של כמה שחקנים לעמדה זו. בחיפה רוצים להוסיף גם מגן שמאלי לסגל, כשמתן בלטקסה וזיו מורגן הוזכרו כמועמדים לאייש את העמדה הזו.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה מול זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
אחד יעזוב ואחד יצטרף? מוחמד אבו פאני לצד זיו מורגן/מאור אלקסלסי

מאור קנדיל קיבל מסרים מהירוקים שדניאל סונדגרן מתוכנן לשחק השנה לא מעט בעמדת הבלם, הן במערך של שלושה בלמים וכן בחודש ינואר במהלכו עבדולאי סק צפוי לשחק עם נבחרת סנגל באליפות אפריקה. בשל כך הסכים קנדיל להגיע והוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים ולחתום בקבוצה. למרות ההחלטה של קנדיל, רועי אלימלך יישאר בסגל. בנוגע לעילי פיינגולד, המטרה היא להחתים אותו על חוזה חדש ולהשאילו. המגן מצידו מנסה למצות אופציה של יציאה לחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully