וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירון של בית הדין: תקיפת שחקן - 10,000 שקל, אבוקות - 50 אלף שקל

26.6.2023 / 8:38

בית הדין של איגוד הכדורסל פירסם את פסקי הדין למכבי והפועל תל אביב על אירועי הדרבי ובו חלוקת קנסות מוזרה ותמוהה. הפועל תל אביב תערער על העונש שלה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל גזר בשבוע שעבר עונשים על הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בעקבות אירועי גמר הפלייאוף בין שתי הקבוצות. האדומים, שקיבלו עונש של שני משחקי רדיוס, ועוד סגירה של היציע המעודד למשחק אחד, מתכוונים לערער על העונש לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל.

מכבי תל אביב נקנסה בעונשים על תנאי ובעונש בפועל של 93 אלף שקל, כשאתמול (ראשון) פירסם איגוד הכדורסל את הנימוקים להחלטה, שחלקם מעלים תהיות על החלוקה של העונש.

מופע אבוקות דרבי תל אביב. ברני ארדוב
תפאורה יקרה. אבוקות/ברני ארדוב

הצהובים הועמדו לדין על הדלקת אבוקות, כשבפסק הדין כתוב שהודלקו שתי אבוקות, על אף שהודלקו יותר בפועל. "מדובר באירוע חמור העשוי לסכן חיי אדם ואף נציגי הנאשמת אמרו שהם רואים בחומרה התנהגות זו ומסרו כי נעשו ניסיונות לפני המשחק לרסן את האוהדים. בהתחשב בכך שמדובר בפעם השלישית העונה שהופעלו אמצעים פירוטכניים על ידי אוהדי הנאשמת) בשני האירועים הקודמים מדובר על אירועי חוץ( ומתוך רצון להביע מסר ברור לעניין חשיבות מניעת הישנות התופעה, אנו גוזרים על הקבוצה ברכיב זה קנס בפועל של 50 אלף שקל, וכן עונשים על תנאי של קיום 2 משחקים ביתיים ברדיוס של 75 ק"מ ממגרשה הביתי עם קהל וכן קנס על תנאי בסך 50 אלף שקל וזאת עד לסיום עונת 2023/24 בגין הפעלת אמצעים פירוטכניים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן עם אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מה המחיר של התקרית? כהן בדרבי/דני מרון

אירוע נוסף בו הועמדה לדין מכבי הוא אירוע מתגלגל בו "הותקף יו"ר הפועל תל אביב על ידי אוהד, אוהד אחד לקח חצובה של מצלמת טלוויזיה במטרה לזרוק אותו על אנשי הפועל תל אביב וכן אוהד הנאשמת ירק על אנשי הפועל תל אביב". העונש בגין העבירות הללו? קנס כספי בסך 15 אלף שקל.

אירוע נוסף הוא האירוע בו "הוכה שחקן הפועל תל אביב אונואוקו על ידי אוהד הנאשמת". הקנס? 10 אלף שקל. בנוסף נקנסה מכבי תל אביב ב-6,000 שקל על האירוע במשחק השני בו עוכב פתיחת המשחק בשל הצבת שולחן העזר של הקבוצה בסמוך למזכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully