וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני משחקי רדיוס להפועל ת"א, קנס כבד ורדיוס על תנאי למכבי ת"א

22.6.2023 / 20:04

נקבעו העונשים בעקבות אירועי סדרת הגמר: האדומים יפתחו את העונה עם שני משחקי בית במרחק של למעלה מ-75 ק"מ מהדרייב אין ונקנסו ב-17 אלף שקל. הצהובים נקנסו ב-93 אלף שקל ובשני משחקי רדיוס על תנאי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

סדרת גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב הייתה מהדרמטיות שידעה ליגת העל בכדורסל, ולא רק על הפרקט. הצהובים יצאו בסופו של דבר עם הצלחת ביד אחרי 1:2 בסדרה, אך על המשחקים האפילה התנהגות האוהדים משני הצדדים במהלך המשחק. הערב (חמישי), נקבעו העונשים של שתי הקבוצות.

הסגנית הפועל תל אביב נענשה בשני משחקי רדיוס בפועל. המשמעות היא ששני המשחקי הבית הראשונים של האדומים בליגה בעונה הבאה ייערכו ברדיוס של 75 ק"מ מהדרייב אין, בעוד במשחק השלישי בו תשוב לאולם הביתי היציע המערבי יהיה סגור לחלוטין. כמו כן, האדומים נקנסו ב-17 אלף שקל.

מכבי תל אביב לעומת זאת נקנסה בסכום גבוה בהרבה - 93 אלף שקל - אך לא ספגה עונש רדיוס בפועל. במקום זאת, הצהובים נענשו בשני משחקי רדיוס על תנאי, גם כן ברדיוס של 75 ק"מ מההיכל ביד אליהו.

אבוקות ביציעי הפועל תל אביב. דני מרון
עונשים כבדים. אבוקות בסדרת הגמר/דני מרון

הסערה בין הקבוצות החלה כאשר מכבי תל אביב סירבה להעביר את מכסת הכרטיסים הדרושה להפועל תל אביב למשחק הראשון, עד שבסופו של דבר בית הדין הכריח אותה לעשות זאת. האוהדים האדומים הבעירו אבוקות בכל שלושת המשחקים, כאשר במשחק השני באולמה הביתי הוביל לעיכוב של 45 דקות בפתיחת המשחק. אוהדי מכבי תל אביב הבעירו גם הם אבוקות בסיום משחק האליפות.

אירועים מכוערים שהתרחשו בסדרת הגמר כללו השלכת חפצים מבין האוהדים הצהובים והאדומים במשחק 2, בעוד במשחק 3 אוהד מכבי תל אביב ניסה לגעת בסנטר האדומים צ'ינאנו אונואקו בזמן העלייה למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully