וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.6: מודריץ' האריך חוזה בריאל, נדחתה הצעת פ.ס.ז' על אוסימן

הקרואטי ויתר על "אחת ההצעות הגדולות אי פעם", נאפולי סירבה ל-100 מיליון יורו. טימבר סיכם בארסנל, פירמינו מצטרף לכוכבים בערב הסעודית וקאנסלו מתרחק מברצלונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

העברות

* ברצלונה הודיעה רשמית על החתמתו של אילקאי גונדואן לשנתיים. לידיעה המלאה

* ריאל מדריד אישרה: לוקה מודריץ' האריך את חוזהו בעונה נוספת. על פי פבריציו רומאנו, הוא "דחה הצעה מסעודיה לאחת המשכורות הגבוהות אי פעם בעולם הכדורגל" כדי להמשיך בריאל. "הום סוויט הום", צייץ מודריץ', שכבר רשם 488 הופעות בריאל וזכה ב-23 תארים מאז הגיע למועדון ב-2012.

* עוד החתמה לברק בכר בכוכב האדום בלגרד: שחקן הכנף הניגרי פיטר אולאינקה, שסיים את חוזהו בסלביה פראג בתום חמש שנים, הצטרף ללא תמורה. בעונה החולפת הבקיע 17 שערים ובישל עוד 8 בצ'כיה.

שמועות

* ה"טלחרף" מדווחים כי יוריין טימבר סיכם את תנאיו בארסנל ויחתום על חוזה ל-5 שנים במועדון הלונדוני. אייאקס תרוויח מהמעבר של הבלם-מגן 45 מיליון יורו.

* לואיס אנריקה יוצג כמאמן פריז סן ז'רמן ביום רביעי, כך טוענים ב"לה פריזיאן".

* נאפולי דחתה בינתיים הצעה של 100 מיליון יורו מצד פ.ס.ז' על מלך השערים ויקטור אוסימן, כאשר על פי הדיווח ב"גאזטה דלו ספורט", נשיא המועדון אורליו דה לאורנטיס דורש סכום כפול ומחכה להצעות מקבוצות הצמרת בפרמיירליג.

* ב"לאקיפ" מדווחים שצ'אבי סימונס לא מעוניין לחזור לפריז סן ז'רמן ורוצה להאריך חוזה בפ.ס.וו איינדהובן. סימונס, שגדל בברצלונה ונמכר בגיל צעיר לפ.ס.ז', חווה עונה מצוינת אשתקד והוכתר למלך השערים של הליגה כולה עם 19 כיבושים גם הוסיף 8 בישולים בליגה ההולנדית.

* חכים זייש מצטרף לכריסטיאנו רונאלדו באל נאסר, כאשר רק נותר להמתין להודעה הרשמית על חתימה עד 2026. צ'לסי תקבל 10 מיליון יורו מהסעודים עבור שחקן הכנף של נבחרת מרוקו.

* "סקיי ספורטס" מדווחים שפולהאם בשיחות מול סביליה על רכישתו של לוקאס אוקמפוס. הארגנטינאי עשוי להצטרף לקבוצה מהפרמיירליג תמורת 15 מיליון יורו. הקוטג'רס מעוניינים גם לשאול את ברנדן ארונסון מלידס שירדה לצמ'פיונשיפ ולהחתים בחינם את ירי מינה שסיים את חוזהו באברטון.

* לפי ה"מירור", אריק טן האח מתכנן מהפכה בסגל של מנצ'סטר יונייטד עם לא פחות מ-11 שחקנים שיעזבו את השדים האדומים הקיץ. בין השמות אפשר למצוא את הארי מגווייר, אנתוני מרסיאל, פרד, אנתוני אלנגה, אלכס טלס וברנדון וויליאמס. בגזרת החיזוק, ב"אתלטיק" מדווחים שיונייטד הגישה הצעה ליובנטוס לרכישת אדריאן ראביו.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שלמרות ההצעה מיונייטד, אדריאן ראביו צפוי להאריך את חוזהו ביובנטטוס לאחר שאימו, שמשמשת גם כסוכנת שלו, סיכמה את תנאיו.

* מחליף לבוסקטס? ברצלונה סימנה את ז'ואאו פלהיניה, שחקנה של פולהאם, לעונה הבאה. באנגליה וספרד מדווחים שהקבוצה הקטלאנית תצטרך להיפרד מ-90 מיליון יורו עבור הקשר האחורי הפורטוגלי.

* ב"ספורט איטליה" טוענים שרובן לופטוס צ'יק מתקרב למעבר מצ'לסי למילאן, לאחר שסיכם כבר את תנאיו. המכשול העומד בין הקבוצות הוא המחיר הסופי, כשהבלוז מתעקשים על 25 מיליון יורו, בעוד הרוסונרי לא מוכנים לשלם יותר מ-20 מיליון יורו.

* ניס בדרך למינוי מאמן חדש ומפתיע: פרנצ'סקו פאריולי האיטלקי בן ה-34, שאימן את אלניאספור הטורקית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ז'ואאו פלהיניה שחקן פולהאם. Gareth Copley, GettyImages
שווה 90 מיליון יורו? פלהיניה/GettyImages, Gareth Copley

* אינטר ממשיכה לחפש מחליפים לרומלו לוקאקו ואדין דז'קו, ואחרי הסיכום על רכישת מרכוס תוראם, הנראזורי מעוניינים להנחית בסן סירו את אלברו מוראטה מאתלטיקו מדריד.

* גם רוברטו פירמינו בדרך לערב הסעודית. החלוץ הברזילאי שסיים את חוזהו בליברפול ונפרד מהמייטי רדס, במו"מ מתקדם עם אל אהלי שעל פי הפרסומים כבר נערכת לבואו לקראת בדיקות רפואיות והחתמתו.

* נוטינגהאם פורסט ממתינה לחדשות בנוגע לעתידו של דויד דה חאה במנצ'סטר יונייטד. אם הספרדי יאריך את חוזהו באולד טראפורד, דין הנדרסון יימכר אליה עבור 20 מיליון ליש"ט.

* ז'ואאו קאנסלו לא צפוי להמשיך במנצ'סטר סיטי, אבל גם לא יצטרף לברצלונה אם לא יפחית בשכרו.

* שנתיים אחרי שנעצר בגין מעשים מגונים בקטינה ושנה לאחר ששוחרר רשמית מאברטון, האיסלנדי גילפי סיגורדסון צפוי לחתום בדי.סי יונייטד האמריקאית, אותה מאמן וויין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully