וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר על צירוף כריס פול: "כולנו הרגשנו שצריך לעשות שינוי"

מאמן גולדן סטייט ווריירס התייחס לראשונה לטרייד: "זה מרגיש שעשינו שינוי רציני מבלי לשנות את הזהות שלנו. ניראה אחרת בעונה הבאה"

תקציר משחק האליפות של אולימפיה מילאנו: ניצחון 55:67 על וירטוס בולוניה/ספורט1

גולדן סטייט ווריירס החליטה "להמר על כריס פול" מתוך אמונה שזה חיבור שיכול להסתיים בצורה המוצלחת ביותר עבור כל הצדדים: סטיב קר רואה בו כמי שיכול להיות החתיכה שהייתה חסרה בפאזל בעונה החולפת כדי לזכות באליפות נוספת, הוא אולי יזכה בגיל 38 לענוד טבעת אליפות ראשונה בקריירה.

עם זאת, יומיים אחרי שנודע על הטרייד שנעשה עם וושינגטון וויזארדס שרק קיבלה מוקדם יותר השבוע את פול בטרייד אחר עם פיניקס, רק עתה נמסרה הודעה רשמית על מעברו של פול ואנו זכינו להתייחסות ראשונה בנושא מצדו של קר.

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, לצידו המאמן סטיב קר. Loren Elliott, GettyImages
"שינוי חיובי". קרי וקר/GettyImages, Loren Elliott

"היינו זקוקים לשינוי ואנחנו ניראה אחרת בעונה הבאה", סיפר קר בריאיון לאתר "האתלטיק", "הדבר האחרון שאעשה זה לדבר נגד קבוצה שזכתה באליפות לפני שנה ונלחמה לכל אורך העונה האחרונה. אני אוהב את החבורה הזו והשגנו המון ביחד בשנים האחרונות, אבל הנקודה היא שהרגשנו שאנחנו זקוקים לשינוי.

"זה לא אומר שתהיה מהפכה, אבל כן היינו זקוקים לשינוי", המשיך קר, "אני חושב שכולנו בארגון הרגשנו את זה. זה מרגיש שעשינו שינוי די רציני מבלי לשנות את הזהות שלנו ואת המאפיינים שלנו. אני חושב שמדובר בשינוי חיובי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully