וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה על "מחטף תוראם"? מילאן פנתה לנציגי לוקאקו ומכינה הצעה

דיווח: אחרי שאיבדו את החלוץ הצרפתי לאינטר, הרוסונרי סימנו את הבלגי שחוזר לצ'לסי מהשאלה ומזוהה עם היריבה העירונית. שתי הקבוצות מתחרות גם על פראטזי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

אתמול (שישי) בצהריים מרכוס תוראם היה בדרך למילאן, אבל אינטר נכנסה לתמונה וביצעה מחטף כששכנעה את החלוץ הצרפתי להצטרף אליה. כעת, הרוסונרי רוצים לסגור חשבון עם היריבה העירונית, ולפי ה"גאזטה דלו ספורט" הם מנסים לשים את ידיהם על אחד השמות הגדולים באינטר: רומלו לוקאקו.

בעיתון האיטלקי טענו שמילאן מכינה הצעה ויצרה קשר עם צ'לסי ועם סביבתו של לוקאקו, שחוזר למועדון הלונדוני אחרי השאלה לאינטר אבל לא יהיה חלק מהפרויקט החדש שנבנה תחת מאוריסיו פוצ'טינו. הבלגי הצהיר לא אחת על רצונו לשחק במדי הנראזורי, שם העביר שלוש עונות מתוך ארבע האחרונות וזכה באליפות אחת, גביע אחד וסופר קאפ אחד, בנוסף לבחירתו לשחקן השנה באיטליה ב-2021. עם זאת, לפי הדיווחים נדחתה ההצעה של אינטר לצ'לסי להשאלה נוספת של החלוץ.

רומלו לוקאקו בלגיה. רויטרס
ילבש אדום-שחור גם במילאנו? לוקאקו במדי נבחרת בלגיה/רויטרס

עוד שחקן שמבוקש באינטר ומילאן רוצה לזכות בשירותיו הוא דוידה פראטזי, הקשר בן ה-21 של ססואולו. בצד האדום-שחור של מילאנו מתבססים על התעניינותה של ססואולו בחלוץ לורנצו קולומבו, וינסו לשלב אותו בעסקה כדי להשיג את פראטזי במחיר נמוך יותר מ-40 מיליון היורו שדורשת הקבוצה הנוכחית של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully