וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: אל נאסר מסתערת על גריזמן, איקרדי ליובנטוס?

יחבור לרונאלדו? הקבוצה הסעודית מציעה לכוכב אתלטיקו 30 מיליון יורו לעונה, החלוץ שכיכב בטורקיה עשוי לחזור לאיטלקיה, קייזה מחוזר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

העברות

* אינטר מיאמי הכריזה על החתמתו של סרג'יו בוסקטס. הקשר הספרדי בן ה-34 יגיע בהעברה חופשית אחרי שחוזהו בברצלונה יגיע רשמית לסיומו, ב-30 ביוני, וישתף פעולה עם חברו מימי ברצלונה - ליאו מסי. לידיעה המלאה

* ברנלי החתימה את דארה אושיי, בלמה של ווסט ברומיץ' בעונה החולפת. האירי בן ה-24 חתם אצל העולה החדשה לפרמיירליג תמורת 7.8 מיליון יורו.

* סביליה הודיעה על הארכת החוזה של נמניה גודלי עד 2026.

שמועות

* האם אנטואן גריזמן יחבור לכריסטיאנו רונאלדו? אל נאסר הסעודית במגעים עם שחקן אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת ומציעים לו שכר של 30 מיליון יורו לעונה.

* יאן אורל ביסק, בלם נבחרת גרמניה עד גיל 21 שהשבוע דור תורג'מן חלף על פניו והבקיע, יצטרף לאינטר תמורת 7 מיליון יורו. הנראזורי יפעילו את סעיף השחרור שלו מאהרוס הדנית, שרכשה אותו מקלן לפני שנה בכ-700 אלף יורו.

* האם מאורו איקרדי יחזור לשחק באיטליה? על פי דיווחים בטורקיה יובנטוס מתכננת להציע 9 מיליון יורו עבור החלוץ הארגנטינאי, שהוליך את גלאטסראיי לאליפות בעונה החולפת עם 22 ב-21 הופעות בהרכב הפותח של הקבוצה.

* באיירן מינכן תבדוק את מצבו של פרנקי דה יונג. תומאס טוכל המאמן חושק בקשר נבחרת הולנד, שרשם 29 הופעות בהרכב של צ'אבי בברצלונה בעונה החולפת. הקטלאנים מצידם עשויים להחתים את אילקאי גונדואן, מה שעשוי לסלול את דרכו של דה יונג החוצה.

* אינטר מעוניינת במרקו גרוייץ', הקשר הסרבי בן ה-27 של פורטו.

* פולהאם במגעים עם סביליה לגבי החתמתו של החלוץ הארגנטינאי לוקאס אוקמפוס.

* יובנטוס דורשת 60 מיליון יורו עבור פדריקו קייזה, החלוץ האיטלקי שמחוזר על ידי ליברפול, באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בהכרזה המשעשעת של ברנלי על דארה אושיי

* מנצ'סטר סיטי רוצה להחתים את אשרף חכימי ולא תהסס להציע סכום עתק לפריז סן ז'רמן על מנת להשיג את מבוקשה - כך טוענים ב"מארקה".

* צ'לסי דחתה הצעה שלישית ממנצ'סטר יונייטד על מייסון מאונט, שעמדה על 50 מיליון ליש"ט + 5 מיליון בבונוסים. הבלוז מצפים ל-58+7, כך דיווח דייויד אורנסטין מה"אתלטיק".

* אינטר קרובה להחתים את ססאר אספיליקואטה, הקפטן של צ'לסי שמסיים את חוזהו רק בתום העונה הבאה. הבלוז לא יעמדו בדרכו של הספרדי בן ה-33 שמחפש "הרפתקה חדשה בקריירה" ויסכימו להתיר את חוזהו. הספרדי יחתום לשנתיים במדי הנראזורי.

* לפי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו, אדריאן ראביו קרוב לסיכום על להארכת חוזהו ביובנטוס.

* ב"סקיי איטליה" מדווחים: נאפולי לא מצליחה להגיע להבנות עם ויקטור אוסימן בנוגע לחוזה חדש. השיחות יימשכו, אולם אם לא תצליח לשכנע אותו, אלופת הסרייה A תדרוש 150 מיליון יורו תמורת הניגרי.

* בורוסיה דורטמונד הגיעה לסיכום מול אייאקס על החתמתו של אדסון אלברס. המקסיקני יחתום ל-5 שנים אצל הגרמנים, כך לפי פבריציו רומאנו.

* ה"אס" הספרדי מדווח שמארסיי בשיחות מתקדמות עם אתלטיקו מדריד לגבי צירופו של ז'ופרה קונדוגביה. הצרפתי צפוי לעבור להולדתו תמורת 7 מיליון יורו.

* המחליף של דויד דה חאה? מנצ'סטר יונייטד בוחנת את האפשרות לצרף את שוערה הסרבי של ניו אינגלנד רבולושן מה-MLS, ג'ורג'ה פטרוביץ'.

* במקביל, ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שיונייטד תנסה להשלים בשבוע הקרוב את צירופו של שוער אינטר, אנדרה אונאנה.

* ב"אתלטיק" מדווחים שטיילר אדאמס, שחקנה של לידס, מבוקש אצל אסטון וילה. הקשר האמריקאי שחתם רק בקיץ הקודם במדי היורדת הטרייה לצ'מפיונשיפ תמורת 20 מיליון ליש"ט, צפוי להימכר בסכום נמוך בהרבה.

* פניית פרסה לצד השני של מילאנו: לאחר שסירב לפריז סן ז'רמן והיה נראה שהוא בדרך למילאן, מרכוס תוראם סיכם את תנאיו באינטר. הצרפתי אף צייץ: "הנה זה בא", אבל מחק לאחר מכן.

* קרב מרובע על אנתוני רובינסון? ב"דיילי מייל" מדווחים שהמגן השמאלי של פולהאם מבוקש אצל מנצ'סטר סיטי, מילאן, ניוקאסל ומארסיי. הקוטג'רס דורשים עליו 35 מיליון ליש"ט.

* כמחליף אפשרי לדקלן רייס שצפוי לעזוב, ווסטהאם מעוניינת להחתים את דניס זקאריה שחזר ליובנטוס מהשאלה לצ'לסי.

* מאמן ברייטון רוברטו דה זרבי מעוניין להתחזק בקשר אטאלנטה טון קופמיינרס, כך לפי "קאלצ'ו מרקאטו".

* לאציו מגבירה את מאמציה לרכישת החלוץ הברזילאי מרקוס לאונרדו, אבל סנטוס דורשת סכום גבוה יותר ממה שהאיטלקים מציעים בשלב זה תמורת הסקורר בן ה-20.

* דיווח ב"בילד": שטוטגרט מחפשת שוער חדש ושני המועמדים הם מבאיירן מינכן. מדובר ביאן זומר ובאלכסנדר נובל, כשהמאמן סבסטיאן הנס מסתמך על קשריו הטובים עם המועדון הבווארי.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully