וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעסקת טיעון? יובנטוס צפויה לפרוש מהקונפרנס ליג

הביאנקונרי שנמצאים תחת חקירה של אופ"א בגין עבירות פיננסיות עשויים להגיע לפשרה עם השעייה יזומה של שנה מאירופה. פיורנטינה צפויה להחליף אותה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

יובנטוס נמצאת בימים מתוחים לקראת פתיחת האימונים לעונה הבאה. בין הרצון לעבות את הסגל, לשחרר שחקנים ולהרוויח עליהם כסף, דוגמת פדריקו קייזה שמבוקש בפרמיירליג, הביאנקונרי מתעסקים בעיקר בחקירה של אופ"א נגד המועדון בעקבות פרשת "ניפוח סכומי ההעברות", בה הקבוצה הייתה מעורבת.

כזכור, יובנטוס הפרה חוקים ועניינים פיננסיים כחלק מהפרשה, והחקירה עשויה להוביל להשכלות קשות של השעיות מאירופה, קנסות ואיסורים על העברות. ב"טוטוספורט" מדווחים שנציגי הגברת הזקנה נמצאים בשוויץ בשבוע האחרון במטרה לנסות לסגור עסקת טיעון מול נציגי אופ"א, כשהאופציה הריאלית ביותר היא ויתור על השתתפות הקבוצה בקונפרנס ליג בעונה הבאה, בתמורה לאי-ענישה בסעיפים נוספים.

ניקולאס גונסאלס שחקן פיורנטינה חוגג עם חבריו. רויטרס
המרוויחים הגדולים מעסקת הטיעון. שחקני פיורנטינה/רויטרס

מי שצפויה להרוויח מהפרישה של יובנטוס מהמפעל האירופי השלישי בחשיבותו היא פיורנטינה, אותה קבוצה שהפסידה לווסטהאם בגמר המפעל בעונה החולפת. הסגולים לא הצליחו להעפיל דרך הליגה גם לקונפרנס ליג, אך בעקבות הענישה כלפי הביאנקונרי, הם עשויים לזכות בכרטיס למפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully