וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן עזב? בנתניה בטוחים: "יש לנו שני שוערים מהטובים בליגה"

23.6.2023 / 12:30

תומר צרפתי ורז כרמי יתחרו על המקום בהרכב אחרי עזיבת ניצן למכבי חיפה: "רגועים בעמדה הזאת". התכנית: מכירה עתידית של צרפתי לחו"ל

השוער רז כרמי שסיכם לשנתיים במכבי נתניה כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חתם היום (שישי) באופן רשמי על חוזהו וכעת הוא צפוי להתחרות עם תומר צרפתי הצעיר על עמדת השוער הראשון. כזכור, נתניה שחררה אמש את איתמר ניצן למכבי חיפה, אולם שחרורו היה מותנה בכך שכרמי יסכים לחתום על חוזה חדש בנתניה אחרי שכבר היה נדמה שהוא בדרך החוצה. מספר קבוצות התעניינו בכרמי והציעו לו להיות השוער הראשון, אבל בסופו של דבר הוא נשאר בנתניה.

לזכותו של ניצן צריך לומר, שמרגע שקיבל מסרים ממכבי חיפה הוא שיתף את אנשי נתניה וביקש מהם את ברכת הדרך למהלך. בנתניה החליטו שלא לעמוד בדרכו, גם מתוך מחשבה לחסוך את שכרו הגבוה שעמד על יותר ממיליון שקלים לעונה ובעיקר בשל תמימות דעים הן בהנהלה והן בצוות המקצועי שאפשר ללכת כבר עכשיו על תומר צרפתי המוכשר ועל רז כרמי שכבר הוכיחו את עצמם בעונה האחרונה.

תומר צרפתי שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
שוער העתיד. תומר צרפתי/ברני ארדוב

"יש לנו שניים מהשוערים הכי טובים בליגת העל", אמרו בנתניה בתגובה לשינוי במצבת השוערים. "תומר צרפתי הוא אחד משוערי העתיד של ישראל ורז כרמי כבר עמד בשער מספר פעמים, ואפשר לגמרי לסמוך עליו. אנחנו מאוד מרוצים ובעיקר רגועים עם שני השוערים שיש לנו עכשיו בסגל".

צרפתי שהציג יכולת נפלאה בשני הקמפיינים האחרונים של נבחרת ישראל עד גיל 20, צבר המון נקודות זכות וכבר בקיץ הייתה מחשבה לקדמו העונה במדי קבוצת הבוגרים, אחרי שבמהלך השנה שעברה הוא האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות. בנתניה מאמינים שבעתיד אפשר יהיה למכור אותו בסכום גבוה לחו"ל ובשלב זה הוא יתחרה עם כרמי על אפודת השוער הראשון בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully