וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן סיכם במכבי חיפה, רז כרמי יאריך חוזה במכבי נתניה

הירוקים יצרפו לסגל את השוער בן ה-35 כדי שיהווה גיבוי לשריף כיוף, היהלומים הבטיחו את עתידו של שוער המשנה שמעתה יתחרה עם תומר צרפתי על המקום בהרכב

תקציר יורו הצעירות: נבחרת רומניה - נבחרת ספרד 3:0/ספורט 1

מכבי חיפה סיכמה עם איתמר ניצן על מעברו ממכבי נתניה והצפי הוא שהעסקה תיסגר סופית ותיחתם בימים הקרובים, לאור העובדה שבמקביל מכבי נתניה סיכמה עם רז כרמי על הארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות.

ניצן כבר הספיק להיפרד מהיהלומים בפוסט שפרסם: "אמנם תקופה קצרה ביחד, אבל נהנתי ממנה בכל שנייה, על המגרש ומחוצה לו. תודה על הזכות להיות חלק מכם".

לאור הסיכומים של שני השוערים, הירוקים הצליחו לשים את ידם על שוער בכיר נוסף שמצטרף לסגל וייאבק על מקומו בהרכב עם שריף כיוף, ואילו היהלומים הבטיחו שבסגל שלהם לשנים הבאות יהיו שני השוערים המבטיחים רז כרמי ותומר צרפתי הצעיר שיתחרו ביניהם על אפודת השוער הראשון.

רז כרמי שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
סיכם במקביל על הארכת חוזה. כרמי/ברני ארדוב

בנתניה הבהירו מהרגע הראשון שלא יעמדו בדרכו של ניצן, גם כדי לחסוך את שכרו השנתי שעומד על כ-1.2 מיליון שקלים וגם מתוך אמונה ומחשבה שאפשר לצאת לדרך העונה עם רז כרמי ותומר צרפתי שהוכיח את עצמו בנבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו. עם זאת, בנתניה לא רצו לשחרר את ניצן עד אשר כרמי יסכם על חוזה חדש.

כאמור, במכבי חיפה תכננו שכיוף ישמש כשוער השני העונה ולכן שחררו את רועי משפתי, כשהמטרה הייתה להחתים את ג'וש כהן לעונה אחרונה בקבוצה ובמהלכה להריץ את כיוף כדי שיצבור ניסיון, אלא שהנסיבות השתנו וכעת ניצן יצטרף לקבוצה ויתחרה עם כיוף על המקום בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully