וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה

22.6.2023 / 15:23

למרות הפלירטוט עם היורוקאפ, מחזיקת גביע המדינה תמשיך ב-BCL לצד הפועל חולון. לישראל יהיה כנראה לפחות מקום נוסף במוקדמות. הפועל תל אביב תישאר הנציגה היחידה במפעל המשני של היורוליג

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

במשך שבועות ארוכים עסקו אוהדי הפועל ירושלים בשאלה המהותית היכן תשחק קבוצתם בעונה הבאה. נראה שהפור נפל, והאדומים לא יחזרו ליורוקאפ - אלא ימשיכו לשנה שישית ברציפות בליגת האלופות.

לאחר רכישת המועדון, הביע מתן אדלסון את רצונו ושאיפתו להוביל את ירושלים ליורוליג. הוא אף ויתר על אירוח הפיינל פור של ה-BCL בחודש שעבר, משום שסירב לדרישת ראשיה להתחייבות מצידו שיישאר במפעל. מחזיקת גביע המדינה העדיפה לשמור את כל האפשרויות פתוחות מבחינתה, ולא "לסנדל" את עצמה מראש לשום מסגרת. לכן היא נרשמה לשני המפעלים, אך לבסוף החליטה לשמר את המצב הקיים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט עוד לפני סיום העונה, בשיחות בין היורוליג לפיב"א מכוונים הצדדים לאיחוד שני הגביעים המשניים לכדי מפעל אחד, שככל הנראה ינוהל בידי ליגת האלופות. המהלך, אם ייצא לפועל, אמור להתרחש בעוד שנה או לכל המאוחר שנתיים - ומשמעותו בפועל היא ביטול היורוקאפ. לאור זאת הבינו בבירה שעזיבת ה-BCL רק כדי לחזור אליה בתוך זמן קצר לא תהיה חכמה ומשתלמת עבורם.

מתן אדלסון, בעלים הפועל ירושלים. דני מרון
החליט לשמר את הקיים. מתן אדלסון, הבעלים של הפועל ירושלים/דני מרון

מחר (שישי) יחול המועד האחרון לרישום קבוצות לליגת האלופות, וחמש קבוצות ישראליות הגישו את הטפסים הנדרשים. ירושלים והפועל חולון צפויות לקבל כרטיס מובטח לשלב הבתים, ולא מן הנמנע שלפחות מקום אחד יישמר לליגת העל גם במוקדמות. עירוני נס ציונה מחזיקה בזכות הראשונים לקבלו, ואחריה בני הרצליה והפועל באר שבע שנרשמו גם הן. הפועל תל אביב תישאר הנציגה היחידה של ישראל ביורוקאפ.

שיטת המשחקים ב-BCL תיוותר בעינה: 32 המשתתפות יחולקו בין שישה בתים; הראשונה בתום שישה מחזורים תעפיל לטופ 16, ומקומות 3-2 יצטלבו בין הבתים השונים לסדרות פלייאין. בטופ 16 יחולקו הקבוצות מחדש לארבעה בתים, ושתי הראשונות יעלו אחרי שישה מחזורים לשלבי הנוקאאוט. רבע הגמר ייערך בסדרת הטוב משלושה משחקים, ואחריו יתקיים הפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully