וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים למשחק מכריע: הכוכב האדום איזנה ל-2:2 בגמר הליגה האדריאטית

האדומים כמעט איבדו יתרון 17 מול פרטיזן בלגרד שרצתה לזכות באולמה של היריבה, אך התעשתו ורצו בדקות הסיום ל-56:68 שכפה משחק 5. קמפאסו להט עם 21, מדר הסתפק ב-2 נקודות

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

סדרת גמר הליגה האדריאטית ממשיכה לספק דרמות, והערב (שלישי) נקבע כי הסדרה תוכרע במשחק חמישי לאחר שהכוכב האדום בלגרד איזנה ל-2:2 מול פרטיזן בלגרד. הניצחון 56:68 היום על היריבה העירונית היה הרביעי ברציפות של קבוצת בית בסדרה, וכעת האדומים ישובו לבית של פרטיזן וינסו להניף שם את התואר על חשבונם.

ים מדר עמד במוקד תשומת הלב במשחק השלישי ולא מסיבות הנכונות, לאחר שהניף אצבע משולשת לעבר אוהדי הכוכב האדום. הפעם הגארד שיחק תפקיד משני גם על המגרש, כשהסתפק בשתי נקודות ב-15 דקות.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
משחק אחד על כל הקופה. מדר/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פרטיזן בלגרד

המארחת ברחה ליתרון 7 בתום הרבע הראשון אחרי פתיחה צמודה. פרטיזן השוותה, אך אז יריבתה המרה שוב פתחה מבערים בדרך ל-24:32 בהפסקה. ברבע השלישי היתרון כבר הגיע בשיאו ל-17 נקודות עם 32:49, אך האורחת לא אמרה נואש ובדקות הסיום צמצמה ל-5 בלבד. פקונדו קמפאסו החזיר ל-8 עם שלשה קריטית שתי דקות לסיום ומשם המארחת לא הביטה לאחור.

פקונדו קמפאסו הוביל את המנצחת עם 21 נקודות, אוגניין דובריץ' סייע לו עם 14. המפסידה לא קלעה יותר מ-17 נקודות באף אחד מהרבעים, אך רשימת הקלעים שלה הוביל דאנטה אקסום עם 12 נקודות.

המשחק הבא שיכריע את זהות האלופה ייערך ביום חמישי בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully