וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל רפאלוב: "מכבי תל אביב רצתה מספיק, אבל הלכנו עם הלב"

20.6.2023 / 17:00

בריאיון בלעדי לתכנית "מחוץ לקווים", סיפרה אשתו של ליאור רפאלוב על הקאמבק למכבי חיפה: "בהתחלה לא חשבנו לחזור, אבל אין סיומת יותר מתוקה מזו ולסגור מעגל. חיפה זה הבית"

"מחוץ לקווים": ריאיון עם גל רפאלוב/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה אמנם איבדה הקיץ כמה מהגיבורים הגדולים של שלוש האליפויות הרצופות - ברק בכר, עומר אצילי ומוחמד אבו פאני - אך גם הספיקה לרשום את ההחתמה הנוצצת של החלון עד כה. בשבוע שעבר החזירו הירוקים לשורותיהם את ליאור רפאלוב, שסגר מעגל וחזר לקבוצת נעוריו אחרי 12 שנים מפוארות בליגה הבלגית.

כשהיא בסידורים אחרונים לפני החזרה הסופית מבלגיה לארץ, אשתו של ליאור, גל רפאלוב, סיפרה בריאיון בלעדי לתכנית הספורט "מחוץ לקווים" המשודרת בערוץ וואלה+ על ההחלטה לחזור לישראל ולחיפה, התגובה של הילדים ואפילו ההתעניינות מהיריבה הגדולה מכבי תל אביב. צפו בריאיון המלא בנגן בראשית הידיעה.

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"חיפה זה הבית". רפאלוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"אנחנו עדיין בטירוף, אבל טירוף טוב. קיבלנו קבלת פנים מאוד חמה כשחזרנו לארץ", סיפרה גל רפאלוב על שבוע החתימה בחיפה, "בהתחלה לא שקלנו לחזור לארץ, ליאור היה פעיל פה. יש לנו את החיים שלנו בבלגיה ואת העסק שלנו. הגיעה הצעה של מכבי חיפה ואין סיומת מתוקה מזו - לחזור הביתה לשנה - שנתיים ולסגור מעגל".

"הכבוד שליאור מקבל בבלגיה הוא מדהים", סיפרה גל על הפרידה מהמדינה בה חיו ב-12 השנים האחרונות, "לסכם במילה אחת את הקריירה שלו בחו"ל? פנומנל. הוא עשה לנו כבוד ושם את ישראל על המפה".

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב עם אשתו גל והילדים. מכבי חיפה, אתר רשמי
"הילדים יחוו משהו שלא הכירו". משפחת רפאלוב ביום החתימה/אתר רשמי, מכבי חיפה

על הבחירה במכבי חיפה אמרה גל רפאלוב: "למה חיפה? זה הבית, שם ליאור גדל ושיחק בארץ. מכבי תל אביב רצתה מספיק, אבל אין מה לעשות, בסופו של דבר הלכנו עם הלב ואנחנו שמחים שקיבלנו את ההחלטה הזו. זו ההחלטה הנכונה".

ולמה הכי התגעגעה בישראל? "לאוכל, לחום ולאהבה. בבלגיה אנחנו מקבלים פידבקים חיוביים, אבל אין על הישראליות. אתה חוזר הביתה ומרגיש את כל החום. במיוחד לילדים שלנו זה מדהים לחוות דבר כזה".

"הילדים קיבלו את החזרה לארץ בשוק", הודתה רפאלוב, "הגעתי במהירות לארץ יחד עם ליאור לחתימה ורציתי שהילדים יחוו את זה. הם מכירים אותו כשחקן פעיל בבלגיה אבל לא כפעיל בארץ, זה משהו שהם לא הכירו. הבן שלי בן עשר וחצי וחווה את כל האהבה. היום הוא הלך לבית ספר בבלגיה עם חולצה של מכבי חיפה, אנחנו מאוד גאים וזה כיף שהילדים חווים את זה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully