וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדברג: "לפנינו דרך ארוכה, אבל בטוח שמתוקה". לחצים על כהן

20.6.2023 / 10:27

בלם מכבי חיפה מתכונן למשימות אחרי שסיים את משחקי הנבחרת. בקבוצה מנסים להאריך את חוזהו של השוער, שהבהיר שאינו ממהר להחליט. תיבחן האפשרות לצרף את חייקין, אך הסיכויים לכך קטנים

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בסוגיית השוער וזאת לאחר שניית'ן בקסטר הבריז ברגע האחרון וחתם בבולטון מהליגה השלישית באנגליה. במכבי חיפה הופתעו מאוד מהמהלך וכבר אתמול (שני) החלו בלחצים על ג'וש כהן לחתום.

כהן, שסיים את חוזהו, הבהיר שבשלב זה הוא לא מוכן לחתום ושברצונו למצות אפשרויות נוספות שניצבות בפניו, דבר שמעמיד את מכבי חיפה בבעיה משמעותית. מצד אחד הירוקים מבינים שכהן הוא האופציה הטובה ביותר עבורם במצב הנוכחי, אך מהצד השני לא יכולים לחכות שכן ההכנה לעונה כבר החלה והמשחק הרשמי הראשון מתקרב, ולכן נבחנות חלופות נוספות.

ג'וש כהן, שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה לוחצת, אבל הוא לא ממהר להחליט. ג'וש כהן/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה העלו כבר אתמול את שמו של ניקיטה חייקין, אך ההערכה שהסיכויים שיחתום קלושים. יחד עם זאת, הירוקים יבדקו היתכנות לשחררו מבודו גלימט הנורבגית ויבררו עלויות אם יבינו שחיקיין מעוניין במהלך.

לקראת היציאה למחנה האימונים ישובו לפעילות ויצטרפו לאימונים דולב חזיזה ושון גולדברג וכן פרנזי פיירו. אתמול אמר גולדברג לאחר משחק הנבחרת: "אין זמן למנוחה, אצא לחופשה קצרצרה ואז כבר יש טיסה למחנה האימונים. זה לא קל פיזית, אבל זו חוויה לכל כדורגלן להיות באירועים האלה - לייצג את המדינה, לשחק במפעלים אירופיים ולחוות דברים כמו שחווינו בעונה שעברה. מבחינתי שלא יהיה לי חופש".

לקראת העונה אמר גולדברג על מינוי דגו והשינויים בסגל: "יש בחיפה מערכת חזקה מאוד וכל החלטה שהתקבלה, התקבלה על ידי אנשים שיודעים את העבודה ברמה הכי גבוהה שיש. לא יהיה קל כמו בכל שלוש השנים האחרונות, יש לנו דרך ארוכה, אבל אני בטוח שמתוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully