וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על היכולת הפושרת: "המטרה הייתה להשיג נקודות בכל דרך"

19.6.2023 / 23:51

ישראל גירדה 1:2 על אנדורה החלשה. המאמן: "רוצים לשחק יותר טוב, אבל קודם כל לקחת נקודות". סולומון: "היה קשה לפצח אותם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

נבחרת ישראל שוב ספגה, בפעם ה-19 ברציפות, ושוב התקשתה מול נבחרת נחותה, אבל בסופו של דבר ניצחה הערב (שני) 1:2 את אנדורה באצטדיון טדי והתקרבה לרומניה בקרב על המקום השני בבית ט' של מוקדמות היורו. רז שלמה כבש שער בכורה יפה בדקה ה-42 וביצע טעות קשה שעלתה בשוויון בדקה ה-52, אבל מנור סולומון הבטיח ניצחון שני רצוף עם ביצוע מלוטש בדקה ה-61 וכעת הפנים לקרב הישיר מול רומניה בבוקרשט בעוד כשלושה חודשים, כשהרומנים חילצו הערב 2:2 בתוספת הזמן אצל מוליכת הבית שוויץ.

עם כניסתו של מוחמד אבו פאני נשמעו קריאות בוז מהיציע הדרומי וקומץ צעק לעברו: "אבו פאני מת". הבוז נמשך בכל נגיעה של הקשר בכדור והוא ירד נסער מאוד מכר הדשא בגלל שריקות הבוז. הקפטן אלי דסה דיבר איתו, חיבק אותו וניסה להרגיע אותו וגם שחקנים נוספים הצטרפו אליו.

בתחילת המשחק, כ-50 אוהדים של בית"ר ירושלים קיללו את ההתאחדות, שרו נגד קבוצות אחרות וקראו נגד תובע ההתאחדות "ניר רשף מת".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
"שיחקנו לא טוב, לא חכם ולא נכון". חזן/ברני ארדוב

המאמן אלון חזן סיכם: "שיחקנו לא טוב, לא חכם ולא נכון. השגיאה הקטנה בתחילת המחצית השנייה גרמה לאובדן ביטחון. דיברנו על זה שאסור לטעות, ולצערי תרמנו את הטעות שלנו. סולומון החמיץ, אבל עשה מהלך כמו שהוא יודע לעשות".

המאמן הוסיף: "המטרה היא לשחק יותר טוב, אבל קודם כל להשיג נקודות. קשה לשחק כדורגל טוב מול נבחרת שמסתגרת. כבר עשינו מחציות של כדורגל גדול ולא השגנו שום דבר. המטרה הייתה להשיג נקודות בכל דרך".

חזן התייחס למצב בבית ט': "זה בית טריקי, הנה בלארוס ניצחה את קוסובו ושוויץ עשתה תיקו נגד רומניה בבית. זה בית בעייתי. שוויץ התקשתה מול אנדורה והיום התקשתה מול רומניה".

עוד בוואלה!

מנור מבטחים: סולומון העניק לישראל 1:2 לא משכנע על אנדורה במוקדמות היורו

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון. ברני ארדוב
"אנחנו עובדים על לשחק כדורגל יותר טוב". סולומון/ברני ארדוב

מנור סולומון: "היה קשה לפצח אותם. הייתי יכול לגמור את המשחק במחצית הראשונה, כולם עודדו אותי ואני שמח שבסוף הכדור נכנס. אנחנו עובדים על לשחק כדורגל יותר טוב, אבל היה קשה מול 10 שחקנים מאחורי הכדור. מה שחשוב זה הנקודות, המשחקים בפגרה הם הכי קשים שיש, חשוב שעשינו 6 נקודות".

אלי דסה: "הרגשתי בסדר גמור. ידענו שחשוב לבוא והלראות את העוצמה של הנבחרת מבחינת החיבור, גם אם מקצועית זה לא יילך. השגנו את המטרה וזה הדבר הכי חשוב. אני מסכים שהכדורגל היה פחות טוב, אבל מי אנחנו שלא נשמח מניצחון? יש ציפייה לכדורגל הרבה יותר טוב, אבל זה בית מאוד קשה - קוסובו הפסידה לבלארוס שזלזלו בה, רומניה עושה 2:2 בשוויץ, כל המשחקים מאוד צמודים וקשים".

משחקי החלון הבא במוקדמות היורו

9 בספטמבר:

רומניה - ישראל
קוסובו - שוויץ
אנדורה - בלארוס

12 בספטמבר:

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully