וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה השוותה ל-2:2 בשוויץ בדקה ה-92, בלארוס גברה על קוסובו

אמדוני (28 ו-41) כבש מחזור רביעי ברציפות לזכות מוליכת הבית הישראלי, אך מיחאילה הימם עם צמד בתספת הזמן. מורוזוב (73) ואבונג (75) סידרו 1:2 ונקודות ראשונות בקמפיין

תקציר: שוויץ - רומניה 2:2/ספורט1

נבחרת ישראל עשתה את המוטל עליה, גם אם ניצחה בקושי רב 1:2 את אנדורה בטדי, אבל בשאר משחקי "הבית הישראלי" הדרמה הערב (שני) הגיעה לשיאה. בשוויץ מוליכת הבית שמטה יתרון כפול כאשר ספגה שני שערים בדקות 90 ו-90+2 ונפרדה ב-2:2 מול רומניה, בעוד בלארוס ניצחה 1:2 את קוסובו במגרש הנייטרלי בבודפשט וצברה נקודות ראשונות בקמפיין, לשמחת ישראל שרואה את קוסובו הולכת ומסתבכת בתחתית.

זקי אמדוני, חלוץ נבחרת שוויץ חוגג עם ג'רדאן שאקירי. רויטרס
חמישה שערים בארבעה משחקים, אבל זה לא הספיק. אמדוני/רויטרס

שוויץ - רומניה 2:2

שוויץ כבר חגגה את בריחתה לכל הבית, אבל לוולנטין מיחאילה היו תכניות אחרות. שחקן ההתקפה הרומני נכנס מהספסל בדקה ה-57 כשנבחרתו הייתה בפיגור כפול, אבל חיכה עד תוספת הזמן כדי להמם את המקומיים - בדקה ה-90 הוא כבש בבעיטה מהאוויר, בדקה ה-90+2 ניצל שגיאה קלה של השוער יאן זומר ובשורה התחתונה חגג צמד שקבע חלוקת נקודות דרמטית בלוצרן.

ביום שישי לא הרשימה שוויץ וזה הספיק לה לניצחון 1:2 באנדורה, והיא נראתה היום אחרת לגמרי, בוודאי במחצית הראשונה בה שטפה את כר הדשא ועלתה ליתרון מוצדק משער של זקי אמדוני בחלוף 28 דקות משריקת הפתיחה. כעבור 13 דקות החלוץ השלים צמד והעלה את מאזנו לחמישה שערים בארבעה משחקים עד כה בקמפיין, למעשה כבש בכל אחד מארבעת המחזורים, אבל במחצית השנייה שוויץ הורידה את הרגל מהגז ומהומות ביציעים שהובילו לעצירת המשחק לא סייעו למקומיים לשמור על הקצב הגבוה. רומניה ניצלה זאת עד תום והצליחה להימנע מהפסד ראשון בקמפיין הודות לצמד הדרמטי של מיחאילה המחליף, שהציל נקודה יקרה ששומרת עבור נבחרתו על המקום השני בבית.

מהלך המשחק

דקה 5: זקאריה השתחרר מההגנה בביצוע טכני נפלא וכמעט הבקיע ממרכז הרחבה, אבל רגל רומנית מנעה ממנו שער בשנייה האחרונה.

דקה 7: אמדוני פרץ משמאל והגיע לאחד על אחד מול מולדובן, אבל נעצר אצל השוער הרומני.

דקה 19: הלחץ הכבד מצד שוויץ נמשך. פרננדס הרים מימין לווארגס, שמכ-9 מטרים נגח החוצה.

דקה 28: גול! 0:1 לשוויץ. ורגאס הרים משמאל כדור ששינה מעט כיוון אחרי שפגע בשחקן רומני, הגיע היישר אל זקי אמדוני והפעם הוא לא החמיץ וגלגל לרשת. מחזור רביעי ברציפות שהוא כובש.

דקה 41: גול! השני של אמדוני ושוויץ. הפעם החלוץ קיבל מסירה חכמה משאקירי והפעם לא התקשה להכניע את מולדובן באחד על אחד, אפילו השחיל לו בין הרגליים. שערו החמישי בארבעה משחקים בקמפיין.

דקה 67: ורגאס ניסה להבקיע מזווית קשה ושיגר כדור אלכסוני לפינה הרחוקה, מולדובן הצליח להדוף.

דקה 78: ג'אקה הציב את סו בעמדה קורצת, אבל מקרוב לא הצליח להכניע את מולדובן שסיפק הצלה נוספת ומנע מהשוויצרי להבקיע שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף.

דקה 90: גול! רומניה צימקה ל-2:1. ולנטין מיחאילה התמקם מצוין ובעט מהאוויר לפינה הרחוקה, זומר נכנע.

דקה 90+2: גול! רומניה חזרה ל-2:2! שוב מיחאילה ניצב מול זומר, הפעם בעט לפינה הקרובה וניצל ירידה רעה של השוער כדי להשלים צמד תוך שתי דקות ולהשוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נבחרת בלארוס. DANIEL MIHAILESCU, GettyImages
נקודות ראשונות וחשובות לבלארוסים בקמפיין/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU

בלארוס - קוסובו 1:2

אחרי ששמטה יתרון בדקות הסיום מול ישראל והשוותה את שיאה ההיסטורי עם 16 משחקים רשמיים ללא ניצחון, בלארוס השיגה נקודות ראשונות בקמפיין. באותו אצטדיון בבודפשט שכבר הפך לבית עבור בלארוס, היא השיגה ניצחון בכורה בקמפיין והצליחה לשמח מאוד גם את רומניה וישראל שמצדן ראו את קוסובו מפסידה לראשונה אחרי שלוש תוצאות תיקו, כך שבלארוס וקוסובו עם שלוש נקודות כל אחת לאחר ארבעה משחקים בבית. גם כאן שתי דקות עשו את ההבדל, רק שהפעם היו אלו הבלארוסים מורוזוב ואבונג שסידרו ניצחון עם שערים בדקות 73 ו-75 בהתאמה. בדקה ה-87 מוריצ'י רק צימק בפנדל עבור קוסובו.

מהלך המשחק

דקה 73: גול! 0:1 לבלארוס. 10 דקות אחרי שעלה מהספסל, ולדיסלב מורוזוב קירב את המארחת לנקודות ראשונות בקמפיין אחרי שניצל טעות אדירה של ההגנה האורחת והבקיע את אחד משעריו הקלים בקריירה.

דקה 75: גול! 0:2 לבלארוס. הפעם זו הייתה התקופה מסודרת, שהסתיימה עם ביצוע מלוטש של אבונג שמתוך הרחבה בעט כדור שנעצר רק בחיבורים.

דקה 87: גול! קוסובו תספיק לחזור? ביקוב הכשיל את מוריצ'י ברחבה, הכוכב של קוסובו ניגש לפנדל וצימק ל-2:1.

משחקי החלון הבא

9 בספטמבר:

רומניה - ישראל
קוסובו - שוויץ
אנדורה - בלארוס

12 בספטמבר:

ישראל - בלארוס
שוויץ - אנדורה
רומניה - קוסובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully