וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "יכול להיות שנצטרך לעשות הערכת מצב מחודשת"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 12:37

מאמן נבחרת הנשים דיבר בתכנית הספורט של 103fm לאחר שלושת ההפסדים ביורובאסקט: "הבנות נתנו הכול, אבל ההבדלים היו קשים לגישור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

לאחר הדחתה של נבחרת ישראל בכדורסל נשים מהיורובאסקט כבר בשלב הבתים אותו אירחה בתל אביב, דיבר הערב (שני) המאמן שרון דרוקר בתכנית הספורט של 103fm והתייחס להופעה בטורניר.

"לא היינו באליפות אירופה 12 שנים וקיבלנו את המקום עקב היותנו מארחים", אמר דרוקר. "מויש'לה ויינקרנץ ידע מה זה כדורסל נשים ואמר לי שזה מאוד קשה, אבל אני, אתה יודע, מאמן כדורסל תמיד חושב שהוא יצליח ויעשה קסמים והכול. מסתבר שזה לא ככה. הבנות נתנו כל מה שהן יכולות על הפרקט, הן עובדות ורוצות, אבל הרמות של הפיזיות, הגדלים, העוצמה של שחקניות שכל העונה משחקות ביורוליג - אתה רואה את ההבדלים. זה קשה לגישור, כמעט שום אמצעי טקטי לא מספיק כדי לעמוד מול דברים כאלה 40 דקות. אין ספק שיש לנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים גם חומר גלם".

האזינו לריאיון

על עתידו אמר: "אני מקווה להמשיך, יש לנו חלון בנובמבר. אני כן רוצה להמשיך ולשפר את הבנות. אלכס כהן ודניאל רבר הן הגבוהות היחידות שלנו, ואני לא רואה מי מחליף אותן. זה הפחד. השאלה איך פותרים את זה. אני מסתכל קדימה, איך אנחנו בונים עוד ועוד כדי לנסות להצליח. אולי כן נצליח לטפח את הכישרונות הבאים שלנו. יכול להיות שנצטרך לעשות הערכת מצב מחודשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully