וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זזות מהבית: נבחרת הנשים של ישראל הודחה מהיורובאסקט

השחקניות של דרוקר שאירחו את שלב הבתים בתל אביב ספגו הפסד שלישי באליפות, 61:52 לצ'כיה, ולא עלו לפלייאין בסלובניה, למרות 20 נקודות של רבר. ישראל ללא ניצחון בטורניר מאז 1991

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל קיוותה שאירוח חלקי של שלב הבתים ביורובאסקט כאן בארץ יסייע לה לעלות שלב, אולם הערב (ראשון) סיימו השחקניות של שרון דרוקר את חלקן באליפות אירופה כבר בשלב הבתים, אחרי הפסד לנבחרת צ'כיה.

ניצחונה של בלגיה על איטליה במשחק המוקדם של היום בבית ב' חייב את ישראל לנצח ביותר מ-13 נקודות כדי להעפיל לפלייאין מול הנבחרת שתסיים שנייה בבית א', אבל גם הצ'כיות היו גדולות על החבורה בכחול-לבן, שתתנחם בכך שהפעם היא לא הובסה כמו בשני המשחקים הקודמים.

בכך נותרה נבחרת הנשים ללא ניצחון באליפויות אירופה מאז 1991, כשהיא סופרת כבר 23 הפסדים רצופים במסגרת הטורניר.

שחקנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, דניאל רבר, חוסמת עבור עדן רוטברג. דני מרון
הבולטות בנבחרת ישראל. רבר חוסמת לרוטברג/דני מרון

במהלך המשחק ערך איגוד הכדורסל טקס הוקרה לשי דורון, שחקנית העבר האגדית של נבחרת ישראל שפרשה מכדורסל. הטקס התקיים בנוכחות אשת נשיא המדינה מיכל הרצוג ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי אשר העניקו לדורון גופיית משחק ממוסגרת שלה.

קלעו לישראל: דניאל רבר 20, 9 ריבאונדים ו-6 חטיפות, עדן רוטברג (5 אסיסטים) ועדן ציפל 8 כל אחת, ירדן גרזון ואליסה בארון 6 כל אחת, אלכס כהן 4 ו-6 ריבאונדים. שותפו ולא קלעו: גילי אייזנר, ליאור גרזון ודניאל קארש.

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ואשת נשיא המדינה מיכל הרצוג, עם שחקנית נבחרת ישראל לשעבר שי דורון. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הטקס לכבוד שי דורון/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1:

כמעט שש דקות מלאות חלפו עד שישראל קלעה נקודות ראשונות במשחק, עליהן הייתה חתומה ירדן גרזון, כשבינתיים היריבה הגיעה ל-11 עד שדרוקר לקח פסק זמן. סל של רוטברג, שלשה של בארון וקליעות עונשין של כהן קירבו את הנבחרת למינוס 6, אבל ווראצ'קובה ענתה בשני סלים מהירים והחזירה את הפער לדו-ספרתי. רוטברג צימקה ל-19:11 בהתקפה האחרונה של הרבע.

אלכס כהן, נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל. דני מרון
אלכס כהן זורקת/דני מרון

רבע 2:

רבר וציפל סגרו ריצת 0:7 לישראל שהתקרבה ל-3 הפרש, סיפובה הגיבה עם נקודות מנגד, רוטברג דייקה מחצי מרחק ורבר הוסיפה 5 נקודות, אבל צ'כיה שמרה על יתרון מינימלי ועלתה ל-23:27. כהן קלעה שתיים מהקו, אנדלובה השיבה בשלשה וסטופלובה תרמה עוד סל, אבל רבר בדקות אדירות הגיבה עם 5 נקודות שהקטינו ל-32:30 בהפסקה.

ירדן גרזון, נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל. דני מרון
ירדן גרזון עם הכדור/דני מרון

רבע 3:

צ'כיה הצליחה לפתוח פער של 6, אבל רבר המשיכה במומנטום מהמחצית הראשונה וקלעה 6 נקודות מ-8 הבאות של ישראל, שהשוותה ל-38:38, ואחרי שלשה של ברזינובה הגיעו סל של רוטברג וקליעות עונשין של ירדן גרזון שהעניקו לנבחרת יתרון ראשון במשחק. ווראצ'קובה ציננה התלהבות עם 5 רצופות שהעניקו לצ'כיות 42:46 בתום שלושה רבעים.

אליסה בארון, נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל. דני מרון
אליסה בארון מכוונת/דני מרון

רבע 4:

סל של רבר נענה בקליעות עונשין של ווראצ'קובה, חמזובה הוסיפה עוד אחת מהקו ליריבה. ציפל הורידה למינוס 3, ברזינובה העלתה ל-46:51 ובהמשך השיבה לשלשה של בארון ב-2 נקודות מהקו, ווראצ'קובה הוסיפה עוד אחת משם. ציפל נתנה תקווה עם שלשה שקבעה 54:52, אבל ישראל פספסה ריבאונד הגנה חשוב וחמזובה קלעה סל תוך סחיטת עבירה מגרזון, בדרך לקליעת עונשין שהגדילה את ההפרש ל-5. רבר החטיאה, חמזובה סגרה עניין מהקו ואנדלובה התכבדה בסל האחרון - בסיום, 52:61 לצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully