וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול מודה: "הופתעתי מהטרייד". דריימונד גרין הפך לשחקן חופשי

הרכז שהועבר מפיניקס לוושינגטון סיפר שגילה על העסקה במהלך טיסה. פורוורד הווריירס ויתר על השנה האחרונה בחוזהו, אך עשוי להישאר בכל זאת

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

עונת המלפפונים של ה-NBA נפתחה באופן רשמי אתמול (רביעי) עם טרייד גדול ראשון, כאשר פיניקס סאנס צירפה לקווין דוראנט ודווין בוקר את בראדלי ביל מוושינגטון. הגארד ששיתף פעולה לצד דני אבדיה בשלוש העונות האחרונות יעזוב את הקבוצה במדיה שיחק מאז שנבחר בדראפט לפני 11 שנים. במרכז החבילה ששלחו הסאנס בתמורה ניצב כריס פול, שבעצמו הופתע מהעסקה שבה נכלל.

לאחר הדחתה של פיניקס בחצי גמר המערב, שאת רובו פול בן ה-38 פספס בגלל פציעה, דווח בארצות הברית כי הרכז ייחתך ויהפוך לשחקן חופשי. בסופו של דבר הסאנס הצליחו להעביר אותו, וכעת לא ברור מה צופן בעתידו מכיוון שכלל לא בטוח שהוא יישאר בוויזארדס.

פול התארח היום בתכנית הבוקר "גוד מורנינג אמריקה", וסיפר כי גילה על העסקה בזמן שטס לניו יורק לטובת צילומי התכנית. "אני גם הופתעתי", הודה הרכז, "גיליתי על זה בזמן הטיסה. בליגה הזו כל דבר יכול לקרות, אז צריך לראות מה יקרה בשלב הבא".

כריס פול מספר בתכנית האירוח: כך גיליתי על העסקה

בעוד פול עשוי להיפלט אל שוק השחקנים החופשיים, מי שהחליט לצאת אליו הערב הוא דריימונד גרין. הפורוורד של גולדן סטייט, שיחד עם סטף קרי וקליי תומפסון מזוהה עם השושלת שזכתה בארבע אליפויות, ויתר על האופציה לשנה האחרונה בחוזהו בסך 27.5 מיליון דולר ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל שיכול לחתום בכל קבוצה שיחפוץ.

סוכנו הצהיר כי "נמשיך לשוחח עם גולדן סטייט ולבחון את כל האפשרויות". על אף שגרין לחלוטין חופשי, לא מן הנמנע שהוא יחתום על חוזה חדש למספר שנים בקבוצה כשהיא בעצמה מעוניינת להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully