וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג 3 חדש: בראדלי ביל יעבור בטרייד לפיניקס של בוקר ודוראנט

בארה"ב דווח שנסגרה עסקה: הסאנס ישלחו לוושינגטון את כריס פול, לאנדרי שאמט ומספר בחירות סיבוב שני בדראפט

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

נפלה העסקה הגדולה הראשונה של הקיץ ב-NBA: הלילה (ראשון) דווח בארצות הברית כי וושינגטון וויזארדס סיכמה עם פיניקס סאנס על טרייד במסגרתו יעבור בראדלי ביל לקבוצה מאריזונה, בעוד שכריס פול ולאנדרי שאמט יישלחו לעיר הבירה, יחד עם מספר בחירות סיבוב שני בדראפט.

ביל, שבמסגרת חוזהו בוושינגטון נכלל סעיף נגד טריידים, משמע שרק באישורו יכולה הקבוצה לכלול אותו בעסקאות חליפין (השחקן היחיד בליגה שהחזיק באפשרות כזו), נתן אור ירוק למהלך בשביל לחבור לדווין בוקר, לקווין דוראנט ודיאנדרה אייטון בקבוצה שמינתה לא מכבר את פרנק ווגל למאמנה. משמעות הטרייד מבחינת פיניקס ברורה מאוד: בעונה הבאה כל דבר מלבד אליפות יהווה כישלון, כל עוד הכוכבים יישארו בריאים.

ביל בן ה-29 בילה את כל 11 העונות שלו ב-NBA במדים של וושינגטון. בקיץ שעבר חתם על חוזה חדש לחמש שנים, במסגרתו ירוויח בעונה הקרובה 46.7 מיליון דולר. בעונה האחרונה רשם ממוצעים של 23.2 נקודות ו-5.4 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע ב-36.5% לשלוש.

פול, לגביו נטען לאחרונה שפיניקס חתכה אותו, נכלל בסופו של דבר בטרייד. עם זאת, זו לא תהיה הפתעה אם הרכז הוותיק יגיע להבנות עם הוויזארדס על התרת חוזהו, כך שהקבוצה תפנה מקום בתקרת השכר (CP3 אמור להרוויח 30.8 מיליון דולר בעונה הקרובה) ותוכל להתפנות לבנייה מחדש, בעוד פול יוכל לחפש קבוצה עם שאיפות לאליפות ולהמשיך לנסות להשיג טבעת לפני הפרישה.

כך או כך, מי שירוויח בצד של וושינגטון הוא דני אבדיה. אם פול יישאר, הישראלי יזכה למנטור מנוסה, שבמשחק עצמו אוהב למסור לחבריו הרבה יותר מביל. אם הרכז יעזוב והקבוצה לא תחתים כוכב גדול, סביר להניח שמעמדו של אבדיה ברוטציה ישתדרג וגם תגדל כמות הכדורים שיגיעו לידיו של הפורוורד במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully