וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.6: אוסימן סיכם על הארכת חוזה, קפטן אספניול יעבור לברצלונה?

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 20:49

נשיא נאפולי הצהיר שאחד מכוכבי האליפות יחתום עד 2027, אך הוא עשוי להימכר אם תגיע "הצעה ראויה". אלופת ספרד פנתה לדארדר, סעיף השחרור שלו צנח ל-10 מיליון יורו בעקבות ירידת הליגה של התוכים. הגעת לואיס אנריקה תשנה את מעמדו של ניימאר בפ.ס.ז'

תקציר ניצחונה של איטליה 2:3 על הולנד במשחק על המקום השלישי בליגת האומות/ספורט1

העברות

* ריאל מדריד הודיעה על צירופו של חוסלו, חלוץ נבחרת ספרד, בהשאלה מאספניול לעונה אחת עם אופציית רכישה. זו למעשה הקדנציה השנייה של חוסלו בן ה-33 במדי הבלאנקוס: בעבר הוא שיחק בעיקר בקבוצת המילואים, אך בהופעתו היחידה ב"לה ליגה", שנמשכה 6 דקות בעונת 2010/11, הוא הספיק לכבוש. לידיעה המלאה

* ברצלונה הודיעה על צירופו של הבלם מיקאיל פיי בן ה-18, שחתם עד 2027 עם סעיף שחרור בגובה 400 מיליון יורו. הבלם הסנגלי נרכש מקוסטושיה זאגרב הקרואטית תמורת כ-5 מיליון יורו.

* סלטיק הודיעה על מינויו של ברנדן רוג'רס, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון, שבועות אחרי שסיים את תפקידו בלסטר סיטי. רוג'רס בן ה-50 מחליף את אנג' פוסטקוגלו שעבר לאמן את טוטנהאם.

* בורנמות' הודיעה במפתיע על פרידה מהמאמן גארי אוניל, חרף הישארות הקבוצה בפרמיירליג. ומיד הכריזה כי יחליף אותו אנדוני איראולה שסיים את חוזהו בראיו וייקאנו הספרדית.

* רומא מכרה את הקשר הבוסני-שבדי בנימין טהירוביץ' (20) לאייאקס תמורת 8.40 מיליון יורו. החתימה הרשמית לחוזה ארוך טווח תהיה בשבוע הבא, לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

שמועות

* ויקטור אוסימן יאריך את חוזהו בנאפולי בשנתיים נוספות, עד 2027 - כך הצהיר נשיא המועדון אורליו דה לורנטיס. החלוץ הניגרי הוזכר הקיץ כמועמד בין השאר לבאיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן, אלא שלפי הנשיא הצדדים הגיעו לסיכום עקרוני על המשך ההתקשרות. עם זאת, הוא הבהיר ש"הצעה ראויה" עשויה לשנות את המצב.

* ברצלונה בדרך להעברה מפתיעה? לפי דיווח בספרד, האלופה פנתה לקפטן של היריבה העירונית אספניול, סרג'י דארדר. סעיף השחרור של הקשר צנח ל-10 מיליון יורו בעקבות ירידת הליגה של התוכים, כך שאם יסכים לחצות את הכביש העסקה צפויה להיות קלה להשלמה.

* אנגולו קאנטה חתם על החוזה באל איתיחאד, ויחבור לקארים בנזמה בקבוצה הסעודית. הקשר שעוזב את צ'לסי אחרי שנים ארוכות, חתם לארבע שנים במהלכן ירוויח כ-100 מיליון יורו.

* שחקן נוסף שקרוב לעזוב את צ'לסי לסעודיה הוא קאלידו קוליבאלי, שלפי פבריציו רומאנו קרוב לסיכום באל הילאל עד 2026.

* השחקן הבא שצפוי להתפתות לסכומי העתק בסעודיה הוא חכים זייש, שנמצא על סף חתימה באל נאסר. לפי פבריציו רומאנו, החוזה צפוי להיחתם בימים הקרובים.

* ב"גאזטה" קובעים: "ליגת הכדורגל של ערב הסעודית עברה לצעד השני במהפכה שלה, ואחרי שעד עתה צירפה שחקנים בזכות חוזי עתק, כעת היא החלה עידן חדש: רכישת שחקנים. הקנייה של רובן נבאס מוולבס ב-55 מיליון יורו היא השלב הבא במהלך".

* באנגליה מדווחים: אלכסיס סאנצ'ס התקשר למאמן ארסנל וביקש ממנו לחזור לקבוצה, מיקל ארטטה הבהיר לו: אין לך מקום בסגל שלנו.

* "ל'אקיפ" מדווח: הגעתו של לואיס אנריקה לפריז סן ז'רמן מבטלת את האפשרות שניימאר יעזוב הקיץ, מאחר שבינו למאמן הספרדי יש הערכה הדדית, אחרי שהשניים הצליחו יחד בברצלונה, והמאמן "בונה עליו למערך שלו". כמו מדווח שכעת ההנהלה החליטה להגביר לחץ בניסיון לרכוש את הארי קיין מטוטנהאם.

* "מונדו דפורטיבו": ברצלונה קיבלה מהסוכן של אילקאי גונדואן מסרים חיוביים, לפיהם השחקן רוצה להגיע לברצלונה ויקבל את ההצעה שלה. הקשר הגרמני בן ה-32 מסיים את החוזה במנצ'סטר סיטי.

* למרות הצעה מפתה מקבוצה סעודית, סרג'יו בוסקטס קרוב מאוד לחבור לליאונל מסי באינטר מיאמי. לפי "Rac1", הקבוצה מה-MLS עשויה להודיע רשמית בשבוע הבא על צירופו של הקשר הוותיק שנפרד מברצלונה ויחתום לשנתיים.

* גם רומלו לוקאקו מקושר לקבוצות סעודיות, אבל החלוץ הבלגי הבהיר לצ'לסי: רוצה לשחק רק באינטר.

* סנטי אאונה מדווח על מגעים ראשוניים בין כריסטוף גאלטייה, המאמן שייפרד בקרוב מפריז סן ז'רמן, לבין אל שבאב מערב הסעודית.

* רומא צריכה למכור עוד שחקנים ועשויה לשלוח את ג'סטין קלייברט לבורנמות', אחרי עונה כמושאל בוולנסיה. ההולנדי אמור לעלות 11-12 מיליון יורו.

* יובנטוס מחפשת מגן ימני והחלה במגעים להחתמת הבלגי הבינלאומי טימותי קסטאן, עליו מבקשת לסטר סיטי 15 מיליון יורו לפי פבריציו רומאנו.

* למרות הדיווחים שמארסיי כבר נמצאת איתו בשיחות, המאמן הפורטוגלי פאולו פונסקה החליט להישאר עונה נוספת בליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully