וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסלו חתם בריאל מדריד, האם יקבל את החולצה 9 של בנזמה?

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 13:32

הבלאנקוס הודיעו רשמית על צירופו של החלוץ בן ה-33, שהצטיין באספניול, האוהדים כבר במתח על מספר החולצה והמשמעויות של הבחירה

תקציר גמר ליגת האומות: ספרד מנצחת 4:5 את קרואטיה בפנדלים/ספורט1

ריאל מדריד הודיעה היום (שני) רשמית על החתמתו של חוסלו, החלוץ בן ה-33, שמגיע בהשאלה מאספניול, עם אופציית רכישה.

לשחקן היה סעיף בחוזה עם אספניול שמאפשר לו להשתחרר אם הקבוצה יורדת ליגה, וריאל הצליחה להגיע עם הקבוצה מקטלוניה להסכם שבו הבאלנקוס ישלמו 500 אלף יורו על השאלתו, עם אופציית רכישה לא מחיייבת בתום העונה על סך 1.5 מיליון יורו. מחר חוסלו יוצג במשרדי ריאל מדריד על ידי הנשיא פלורנטינו פרס.

חוסלו, שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
יכול להיכנס לנעליו הענקיות של בנזמה? חוסלו/רויטרס

השנה, יומיים לפני יום הולדתו ה-33, חוסלו ערך הופעת בכורה במדי נבחרת ספרד, וכבש צמד ב-0:3 על נורבגיה. החלוץ, שכבש 16 שערים בעונה החולפת (רק לבדנדובסקי ובנזמה כבשו יותר בליגה), ינסה לחזק את ההתקפה של ריאל מדריד, שאיבדה את קארים בנזמה. כידוע, ריאל מדריד בתהליך ריענון הקיץ, אחרי שכבר הודיעה על החזרתם של ברהאים דיאס ופראן גרסיה ורכישתו של ג'וד בלינגהאם. מנגד היא שחררה את אדן הזאר, מרקו אסנסיו ומריאנו דיאס (בנוסף לבנזמה).

בקרב אוהדי ריאל מדריד מעריכים שהחלוץ החדש יקבל את מספר החולצה 9 או 14 הפנויים, ומחכים בסבלנות: אם חוסלו ייקח את מספר 14 וישאיר את 9 פנויה, תימשך התקווה שקיליאן אמבפה יגיע כבר הקיץ. אם יבחר ב-9, יגבור החשש הוא החלוץ המרכזי עליו בונה הקבוצה לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully