וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה ניצחה 2:3 את הולנד וסיימה במקום השלישי בליגת האומות

פראטזי כבש שער בכורה (20) וגם בישל לקייזה (72) במשחק באנסחדה, אחרי גול מהיר של דימרקו (6). ברחוויין (68) ו-ויינאלדום (89) צימקו

תקציר ניצחונה של איטליה 2:3 על הולנד במשחק על המקום השלישי בליגת האומות/ספורט1

נבחרת איטליה לא הפסידה להולנד מאז ה-3:0 בשלב הבתים של יורו 2008, וגם היום (ראשון) שמרה על הרצף שעומד כבר על שמונה משחקים, אחרי שניצחה 2:3 באנסחדה וסיימה במקום השלישי בליגת האומות. כזכור, האזורי הגיעו אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 לספרד בחצי הגמר, ואילו הולנד שמארחת את השלב של ארבע הגדולות נוצחה 4:2 בהארכה על ידי קרואטיה.

רוברטו מאנצ'יני ערך שבעה שינויים בהרכב, כולל הענקת הופעת בכורה לבלם אלסנדרו בונג'ורנו מטורינו, ובדקה השישית קיבל שער מהיר מהמגן השמאלי פדריקו דימרקו שירה פנימה אחרי הכנה בעקב של ג'אקומו רספאדורי. דוידה פראטזי, הקשר המבוקש של ססורולו, ניצל כדור תועה שהגיע אליו וכבש מקרוב בדקה ה-20, כשההרכב המשני של הולנד לא ממש היה בעניינים.

אלסנדרו בונג'ורנו שחקן נבחרת איטליה לאחר שקיבל טיפול. רויטרס
בכורה בינלאומית. אלסנדרו בונג'ורנו/רויטרס
ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן נבחרת הולנד מכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה שוער נבחרת איטליה. רויטרס
צימק לקראת הסיום. ג'ורג'יניו ויינאלדום מכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה/רויטרס

המארחת הצליחה לצמק רק אחרי סדרת חילופים במחצית השנייה, שאחד מהם סטיבן ברחוויין הטעה יפה את דימרקו והרשית בדקה ה-68, אבל ארבע דקות לאחר מכן הייתה תפוקה תוצרת הספסל גם בצד השני, כאשר פדריקו קייזה פרץ משמאל וכבש ללא בעיות. אחרי ששער של ואוט וחהורסט נפסל בגלל נבדל (82), הצליח ג'ורג'יניו ויינאלדום בכל זאת להקטין ל-3:2 בדקה ה-89 אחרי אסיסט של ג'ואי פירמן במשחקו הראשון בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully