וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב מאוחר: חוסלו העלה את נבחרת ספרד לגמר ליגת האומות

כמו בהופעת הבכורה במדים הלאומיים, אותה ערך בגיל 33 וכבש צמד, החלוץ שוב עלה מהספסל והבקיע שער מאוחר שסידר לנבחרתו 1:2 על איטליה בדרך למפגש עם קרואטיה ביום ראשון

תקציר חצי גמר ליגת האומות: ספרד - איטליה 1:2/ספורט1

בחודש מרץ האחרון ערך חוסלו את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ספרד, כשהוא כבר בן 33. למרות שעלה רק בדקה ה-81, החלוץ הספיק לכבוש צמד בזק מול נורבגיה, כש"לה רוחה" כבר הובילה. הערב (חמישי) בחצי גמר ליגת האומות נגד איטליה, חוסלו שלפי הדיווחים סיכם בריאל מדריד שוב נכנס מהספסל לקראת הסיום (בדקה ה-84) והפעם הבקיע שער ניצחון (88) שהעניק לספרד 1:2 וכרטיס לגמר, בו תפגוש את קרואטיה ביום ראשון (21:45, ספורט1).

ספרד, שנעצרה לפני שנתיים בגמר ליגת האומות נגד צרפת, תקווה ללכת הפעם צעד אחד רחוק יותר ולזכות בתואר ראשון מאז יורו 2012. הבלם רובין לה נורמאנד, שנולד בצרת והתאזרח בספרד, סבל ממעט חוסר מזל כשנגיעת יד שלו סידרה לאלופת אירופה פנדל, אשר בעזרתו צ'ירו אימובילה החזיר את האזורי לשוויון (11), אחרי שירמי פינו העלה את ספרד ליתרון מוקדם (3). אבל מלבד אותו שער של אימובילה, הנבחרת של לואיס דה לה פואנטה שלטה בהתמודדות וניצחה אותה בצדק. חסוס נבאס בן ה-37 הפך לשחקן המבוגר ביותר שלובש את המדים הלאומיים.

חוסלו, שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
שוב הופיע במאני טיים. חוסלו חוגג/רויטרס
ירמי פינו כובש לזכות נבחרת ספרד מול איטליה. רויטרס
פינו כובש את שער היתרון של ספרד/רויטרס
ירמי פינו חוגג שער של נבחרת ספרד. JOHN THYS/AFP, GettyImages
ספרד היממה את האזורי בפתיחה. פינו חוגג/GettyImages, JOHN THYS/AFP

מהלך המשחק

דקה 3: גול, 0:1 לספרד! דונארומה סיבך את בונוצ'י כשמסר לו קרוב לרחבה האיטלקית, גאבי לחץ טוב, פינו חטף ושם את זה בפינה הימנית כשהשוער נותר חסר סיכוי.

דקה 11: גול, איטליה חזרה ל-1:1! לה נורמאנד עצר בעיטה עם היד בתוך הרחבה, אלופת אירופה קיבלה פנדל ואימובילה עשה את העבודה מהנקודה הלבנה.

דקה 21: פראטזי כבר רץ לחגוג את השער שהשלים מהפך, אחרי שניצל מסירה גדולה של ספינאצולה והכניע את סימון בין הרגליים, אבל ה-VAR זיהה נבדל ופסל.

שחקן נבחרת ספרד רובין לה נורמאנד עוצר בעיטה של שחקן נבחרת איטליה ניקולו זאניולו עם היד. רויטרס
דווקא בהופעת הבכורה. לה נורמאנד גורם לפנדל עם נגיעת יד/רויטרס
שחקן נבחרת איטליה צ'ירו אימובילה. JOHN THYS/AFP, GettyImages
החזיר את איטליה למשחק. אימובילה/GettyImages, JOHN THYS/AFP

דקה 48: החמצה גדולה. כדור ארוך לרחבה הגיע אל מרינו שהמשיך אותו בנגיעה מהאוויר, דונארומה הסיט את זה בתגובה מצוינת, הריבאונד הגיע למוראטה שהיה בגבו על השער בתוך תיבת ה-5, החלוץ הסתובב על דרמיאן ובעט החוצה.

דקה 52: דונארומה איגרף והרחיק הגבהה של אלבה, הכדור חזר לרודרי שחיפש את המסגרת ובעט מעל המשקוף.

דקה 88: גול, 1:2 לספרד! רודרי בעט מחוץ לרחבה ופגע בשחקן יריב בדרך, חוסלו היה במקום כדי לדחוק מקרוב ולכבוש את השני של נבחרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully