וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור ההתעניינות ביובאנוביץ', אופציית שבירו נשקלת במכבי תל אביב

18.6.2023 / 9:45

מכבי ת"א עשויה למכור את החלוץ הסרבי, לוותר על חלוץ זר ולצרף את חלוץ קרית שמונה, שכן דור תורג'מן ישדרג את מעמדו בעונה הבאה וגם כך הקבוצה תשחק הרבה עם חלוץ אחד

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

מכבי תל אביב בוחנת את צירופו של איתמר שבירו, לאור ההתעניינות בג'ורג'ה יובאנוביץ' שעשוי להימכר בקרוב. כלפי החלוץ הסרבי של מכבי תל אביב, שנרכש לפני שנה וחצי, יש עניין אבל מכבי תל אביב עדיין לא קיבלה הצעה רשמית לרכוש אותו. במידה שיתפתח משהו בקרוב, שבירו עשוי לנחות במכבי תל אביב ולהצטרף אל ערן זהבי, דור תורג'מן ואפילו אילון אלמוג שיכול לשחק כחלוץ.

מכבי תל אביב גם כך מתעתדת לשחק בעונה הבאה לא מעט עם מערך ובו חלוץ אחד וכשערן זהבי הוא החלוץ המרכזי. לאור העובדה שגם דור תורג'מן צריך לקבל דקות ו"לשדרג את מעמדו", כפי שהבטיח בן מנספורד בהארכת החוזה, לא מן הנמנע כי מכבי תל אביב תסתפק בצירוף שבירו, ובמקום חלוץ מרכזי זר על חשבון המקום של יובאנוביץ', יצורף שחקן זר בתפקיד אחר.

שבירו לא שחקן חופשי ומכבי תל אביב תצטרך להגיע להבנות עם איזי שרצקי על עסקה בעניינו.

ג'ורג'ה יובאנוביץ' עם ערן זהבי שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
תגובת שרשרת. יובאנוביץ'/קובי אליהו
איתמר שבירו שחקן עירוני קרית שמונה בחימום. אריאל שלום
בדרך לתל אביב? שבירו/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

כפי שכבר פורסם כאן, אייטור קראנקה ביקש קשר אחורי זר ולא רק מגן ימני זר וכנף זר ומכאן שצירוף שבירו על חשבון חלוץ זר, יכול לפנות למכבי תל אביב מקום לזר בעמדה אחרת, בעיקר כשהאיזרוח של אנריק סבוריט עדיין מתעכב.

עוד במכבי תל אביב, שחקן קבוצת הנוער בר לין (18) חתם על חוזה עד 2025/26 עם אופציית הארכה בשנה נוספת. בעונה האחרונה כבש לין 8 שערים ב-32 הופעות בליגת העל לנוער, וערך הופעה שנייה בקבוצה הבוגרת במשחק מול הפועל באר שבע בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully