וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן חתם על חוזה חדש ל-4 שנים במכבי תל אביב

11.6.2023 / 13:09

על אף ההתעניינות מאירופה, החלוץ בן ה-19 חתם על חוזה עד תום עונת 2025/26 וישדרג את שכרו בצורה ניכרת. תורג'מן: "חוויתי שנה מדהימה, שרק השתפרה בקיץ והפכה לטובה עוד יותר עם החתימה על החוזה החדש". מנספורד הבהיר: "מצפים שלדור יהיה תפקיד משמעותי בעונה הקרובה"

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

בשורות מעודדות למכבי תל אביב ולאוהדיה: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) שהחלוץ הצעיר דור תורג'מן חתם על חוזה חדש ל-4 שנים נוספות. על אף ההתעניינות מאירופה, החלוץ בן ה-19 חתם על חוזה עד תום עונת 2025/26, עם אופציית הארכה בשנה נוספת.

תורג'מן העדיף לחתום במכבי תל אביב ולוותר על ההצעה שקיבל מבנפיקה ליסבון הפורטוגלית, שרצתה אותו מאוד. הוא ישדרג את שכרו בצורה ניכרת בחוזה החדש ומקווה לעשות בעתיד את אותו מסלול שעשה אוסקר גלוך עם מכירה לקבוצה באירופה.

"חוויתי שנה מדהימה, שרק השתפרה במהלך הקיץ והפכה לטובה עוד יותר עם החתימה על החוזה החדש במכבי", אמר תורג'מן.

דור תורג'מן לאחר שחתם על חוזה חדש אצל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מנספורד: "דור ממשיך להוכיח כי הוא אחד הכישרונות המבטיחים בישראל ומעבר לגבולות המדינה"/אתר רשמי, מכבי תל אביב
דור תורג'מן וסוכנו עידן בו אבו אחרי החתימה על חוזהו החדש במכבי תל אביב. באדיבות המצולמים
"אני מתכוון לעבוד קשה, להילחם על המקום שלי בקבוצה ולעשות הכל עבור ההצלחה של המועדון והאוהדים". תורג'מן וסוכנו עידן בן אבו/באדיבות המצולמים

האזינו: יניב טוכמן על החתימה של דור תורג'מן

תורג'מן, שבמאזנו שער אחד ב-19 הופעות בכל המסגרות, אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה על החוזה החדש: "מה שהוביל אותי למקום בו אני נמצא עכשיו הם עבודה קשה, אמונה ביכולת שלי ורצון להשתפר ולכבוש שערים. אני מתכוון לעבוד קשה, להילחם על המקום שלי בקבוצה ולעשות הכל עבור ההצלחה של המועדון והאוהדים על מנת שנשיג את כל המטרות האלה".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "כולם במכבי מאושרים כי דור חתם על חוזה ארוך טווח והבטיח את עתידו במועדון. דור ממשיך להוכיח כי הוא אחד הכישרונות המבטיחים בישראל ומעבר לגבולות המדינה. החתימה של דור על חוזה ל-4 שנים היא צעד משמעותי בבניית הסגל לשנים הבאות וכולנו נרגשים לקראת המשך המסע ביחד. אנו מצפים שלדור יהיה תפקיד משמעותי בעונה הקרובה ומאחלים לו בהצלחה לקראת טורניר גמר אליפות אירופה עד גיל 21".

דור תורג'מן חותם על החוזה החדש שלו עם מכבי תל אביב לצד פרקליטת המועדון יעל מרגלית. מכבי תל אביב, אתר רשמי
דור תורג'מן חותם על החוזה החדש שלו עם מכבי תל אביב לצד פרקליטת המועדון יעל מרגלית/אתר רשמי, מכבי תל אביב

תורג'מן הצטרף למחלקת הנוער של מכבי תל אביב מאשדוד ב-2019 וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 17, בגמר גביע הטוטו נגד בני סכנין באוגוסט 2020. שנה אחרי הופעת הבכורה שלו בבוגרים, ערך תורג'מן את הופעתו השנייה בבוגרים נגד הפועל ירושלים בגביע הטוטו ואף כבש במהלך בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. את המשך עונת 2021/22 עשה כמושאל במדי בית"ר ת"א בת-ים בליגה הלאומית ובמהלכה כבש 4 שערים ב-32 הופעות. את שער הבכורה שלו בבוגרים כבש תורג'מן במשחק הגביע נגד מכבי פ"ת, כשסה"כ בעונת 2022/23 ערך 16 הופעות בכל המסגרות.

בקיץ 2022 נמנה תורג'מן על סגל נבחרת הנוער (במסגרתה כבש 5 שערים ב-17 הופעות בינ"ל) והעפיל לגמראליפות אירופה עד גיל 19, שם סיימה הנבחרת את הטורניר כסגנית. בקיץ 2023 תורג'מן הוביל את נבחרת ישראל לחצי גמר אליפות העולם עד גיל 20, כשהוא כובש שני שערים ומבשל שער נוסף בדרך להישג ההיסטורי. הקיץ העמוס של תורג'מן צפוי להימשך לאחר שזומן לסגל נבחרת ישראל הצעירה שהעפילה לגמר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 21 בגאורגיה ותתמודד בבית עם גרמניה, אנגליה וצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully