וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מזהירה את אספרייה: "מי שתחת חוזה ולא יגיע לפתיחת האימונים ישלם"

בבית"ר לא מתכוונים לנהל משא ומתן עם הקולומביאני, ובמועדון הדגישו שבכל מקרה הוא לא מקבל שחרור, על רקע הבעיות לקראת פתיחת האימונים. הקבוצה תגיש את הערעור הנוסף ומקווה להמתקת העונש

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

בית"ר ירושלים צפויה להגיש במהלך היום (ראשון) ערעור נוסף לבית הדין העליון, בעקבות העונש הכבד שנפסק לחובתה בתום אירועי גמר הגביע בסיום העונה שהסתיימה לא מכבר. בבית"ר מקווים שהבקשה לקיים את הדיון בהרכב מורחב של חמישה דיינים תביא להמתקת העונש.

בית"ר אמורה לפתוח בעוד יומיים (שלישי) את אימוני טרום העונה שלה, אך נכון לעכשיו בהחלט ניתן להגיד שמצב הסגל לקראת פתיחת האימונים רחוק מלהיות מושלם. לא מעט שחקנים, ביניהם הקפטן אופיר קריאף והקשר דן עזריה, טרם חתמו על הסכמי הארכת החוזה שלהם לקראת העונה הקרובה, כאשר במקביל יש מספר שחקנים, בעיקר הזרים, שחתומים אמנם על חוזה לעונה הקרובה, אך טוענים כי יש בידם הצעות נוספות.

הבעלים של בית"ר ירושלים, ברק אברמוב. דני מרון
המצב לא רגוע. בית"ר ואברמוב/דני מרון
דנילו אספרייה, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
איום לצורכי מו"מ? אספרייה/מאור אלקסלסי

מי שהעסיק בימים האחרונים את ראשי המועדון הוא הקשר הקולומביאני דנילו אספרייה, שפנה לפני כשבוע לבעלים ברק אברמוב וביקש להשתחרר מחוזהו בבית"ר לעונה הקרובה בטענה כי הוא מתגעגע למשפחתו והוא מעוניין לשחק במולדתו, בליגה הקולומביאנית.

בתחילה עוד התכוונו בבית"ר לתת לאספרייה שחרור ללא תמורה, בתנאי שהשחקן יתחייב ואף יחתום על מסמך שהוא הולך לשחק אך ורק בליגה הקולומביאנית, אך בימים האחרונים היה מי שאמר בבית"ר שהקשר הקולומביאני מאיים שלא לשוב ארצה ולהישארות בקולומביה כחלק מהניסיונות שלו לפתוח את החוזה הנוכחי שלו בישראל ולקבל העלאה.

בבית"ר לא מתכוונים לנהל משא ומתן עם השחקן ואומרים: "מי שתחת חוזה ולא יופיע לאימונים, ישלם על כך". בעקבות המסרים שהשחקן מעביר בימים האחרונים, הדגישו במועדון כי כרגע השחקן בכל מקרה לא מקבל שחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully