וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות אבל כואב: נבחרת הנשים הובסה ב-20 הפרש מול איטליה ביורובאסקט

אחרי ההפסד ב-49 הפרש לבלגיה במחזור הפתיחה, מארחת שלב הבתים באליפות אירופה נכנעה 88:68 והתקרבה להדחה מוקדמת

נבחרת ישראל בנשים הגיעה לשלב הבתים של היורובאסקט בהיכל שלמה עם מטרה אחת - להשיג ניצחון ראשון באליפות אירופה מאז 1991. בינתיים, נראה שהכדורסל הישראלי ייאלץ לחכות לניצחון המיוחל. אחרי התבוסה הכואבת ב-49 לבלגיה במשחק הפתיחה, הפעם הנבחרת של שרון דרוקר נכנעה ב-20 הפרש, 88:68 לאיטליה, והתקרבה להדחה מהטורניר כבר בשלב הבתים. לדרוקר נותר עוד משחק מול צ'כיה, עליה יצטרך לגבור ב-15 נקודות ומעלה כדי לעלות לשמינית הגמר.

המקומיות נשארו בתמונה בפתיחה למרות שריקות מרובות לעבירות לזכות האיטלקיות, אך הכחולות פתחו מבערים וכבר את הרבע הראשון סיימו ביתרון דו ספרתי. משם ישראל ניסתה לחזור בעזרת ג'ני סימס וירדן גרזון, אך היריבה גדעה כל ניסיון לייצר מומנטום וסיימה את המחצית ביתרון 16. במחצית השנייה ההפרש רק הלך וגדל, כשמעל כולן נוצצת ססיליה זנדלסיני עם 33 נקודות ב-26 דקות ובאחוזים נפלאים (12 מ-16 מהשדה). אצל המפסידה בלטו ירדן גרזון ואלכס כהן עם 15 נקודות כל אחת.

קלעו לנבחרת ישראל: ירדן גרזון ואלכס כהן 15 כ"א, ג'ני סימס 13, אליסה בארון ועדן רוטברג 11 כ"א, דניאל רבר 3. שותפו ולא קלעו: עדן ציפל, ליאור גרזון, גילי אייזנר.

עדן ציפל, שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. ברני ארדוב
לא לזה פיללנו. ציפל/ברני ארדוב
עדן רוטברג, שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. ברני ארדוב
חייבות ניצחון גדול על צ'כיה. רוטברג/ברני ארדוב
שרון דרוקר, מאמן נבחרת ישראל כדורסל נשים. ברני ארדוב
התסכול מבעבע. דרוקר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: ירדן גרזון קלעה את סל השדה הראשון של ישראל אחרי שתי דקות וצימקה ל-5:4, אך האיטלקיות ברחו ליתרון דו ספרתי מהיר. ישראל חזרה וכבר צימקה ל-17:14, אך הכחולות הענישו במהלך של שלשה ועבירה. האורחות חזרו להוביל בדו ספרתי, ובתום רבע שהתאפיין בעיקר בריבוי עבירות וזריקות עונשין, הובילה איטליה 18:30.

ג'ני סימס, שחקנית נבחרת ישראל כדורסל נשים. ברני ארדוב
רבע ראשון רע בהגנה. סימס/ברני ארדוב

רבע 2: ג'ני סימס קלעה ומצאה בצבע את אלכס כהן, אך האיטלקיות עלו ל-23:36 שגרם לשרון דרוקר להזעיק פסק זמן. המקומיות הסתמכו על שלשה של גרזון כדי להקטין במעט את ההפרש, ססיליה זנדלסיני הענישה מאותו הטווח בצד השני ואל ההפסקה ירדה איטליה ביתרון 31:47.

שרון דרוקר, מאמן נבחרת ישראל כדורסל נשים. ברני ארדוב
קיווה לראות משהו אחר. דרוקר מודאג/ברני ארדוב

רבע 3: גם שלשה של אליסה בארון לא מנעה פתיחה רעה למחצית של הישראליות. גם פסק הזמן של דרוקר לא עצר את הסחף והכחולות הגדילו ל-39:60. זנדלסיני המשיכה להלום במקומיות ובמו ידה העלתה את איטליה ל-45:67 בתום הרבע.

אליסה בארון, שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל נשים. ברני ארדוב
האיטלקיות ברחו לישראל. בארון/ברני ארדוב

רבע 4: איטליה המשיכה לטייל וקבעה הפרש שיא חדש פעם אחר פעם, כשבצד שני אף אחת פרט לאלכס כהן לא מתעלה. לאחר מכן גרזון וסימס מזערו מעט נזקים ל-84:61. בסיום, איטליה רשמה את ניצחונה הראשון בטורניר עם 68:88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully