וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פתיחה: ישראל הובסה 108:59 בידי בלגיה

הנבחרת של שרון דרוקר פתחה את יורובאסקט הנשים בתל אביב עם מפלה כואבת מול מדליסטית הארד מאליפות אירופה הקודמת, ששברה את שיא האסיסטים במפעל בכל הזמנים

32 שנים ושלושה ימים, מאז ה-12 ביוני 1991, מחכה נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל לניצחון באליפות אירופה. האחרון הושג ב-90:91 על צ'כוסלובקיה, כאן בארץ. ובכן, לפחות יום אחד נוסף נמשיך לחכות, כי הערב (חמישי) פתחו השחקניות של שרון דרוקר את הופעותיהן ביורובאסקט 2023 בתל אביב עם תבוסה קשה לנבחרת בלגיה.

הבלגיות, שביססו את עצמן כאחת הנבחרות הטובות ביותר באירופה כשהשיגו מדליות ארד בשתיים משלוש האליפויות היבשתיות האחרונות, כולל זו שקדמה לנוכחית, לא הותירו סיכוי לישראל וברחו כבר מהרבע הראשון ליתרון דו-ספרתי, שרק הלך וצמח ככל שנקפו הדקות. נבחרת בלגיה נהנתה מערב התקפי מצוין שכלל 14 שלשות ב-56% וגם 36 אסיסטים, שיא כל הזמנים באליפויות אירופה לנשים. בהגנה, היא כפתה על הנבחרת של דרוקר 22 איבודי כדור ורק 11 מ-34 (32%) בזריקות לשתי נקודות.

ירדן גרזון, שחקנית נבחרת הנשים של ישראל. דני מרון
ירדן גרזון הובילה את קלעיות הנבחרת הישראלית/דני מרון

החבורה בכחול-לבן תחפש ניצחון בכורה באליפות מחר, כשתפגוש את נבחרת איטליה שהפסידה היום 61:58 לצ'כיה במשחק המוקדם בבית ב'.

קלעו לנבחרת ישראל: ירדון גרזון 13 ו-6 ריבאונדים (3/4 ל-3), עדן רוטברג 11, עדן ציפל 10 ו-3 חטיפות (2/2 ל-3), אלכס כהן 8, אליסה בארון וג'ני סימס (5 איבודים) 6 כל אחת, דניאל רבר 4 ו-6 ריבאונדים, דניאל קארש 1.

ג'ני סימס, שחקנית נבחרת הנשים של ישראל. דני מרון
ג'ני סימס מכוונת/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הבלגית עלו ליתרון 0:7 מהיר בפתיחה, שלשה של בארון העלתה את ישראל על הלוח ובהמשך הגיעו שלשה של ירדן גרזון ונקודות של אלכס כהן שקירבו את ישראל ל-14:8, אבל היריבה הפציצה מחוץ לקשת ופתחה פער דו-ספרתי, 8:20. גרזון וסימס צימקו את ההפרש ל-5, אבל בלגיה ברחה שוב ל-18:28 בתום הרבע.

עדן ציפל, שחקנית נבחרת הנשים של ישראל. דני מרון
גם השלשות שלה ברבע השני לא הספיקו לצמצום ההפרש. עדן ציפל/דני מרון

רבע 2:

בזמן שישראל סגרה כמעט חמש דקות שלמות ללא נקודה, לור רזימונט השלימה רצף של 11 אישיות אותו החלה בסוף הרבע הראשון ובלגיה הגדילה את יתרונה ל-26. ציפל קטעה את הבצורת בשלשה ורוטברג הקטינה ל-44:23, אבל הבלגיות לא התרגשו ואלמנד קלעה את השלשה התשיעית שלהן במשחק, שקבעה 32:61 אחרי שציפל, כהן וירדן גרזון פגעו מחוץ לקשת בצד השני. סימס הורידה ל-61:34 בהפסקה.

אליסה בארון, שחקנית נבחרת הנשים של ישראל. דני מרון
אליסה בארון עם הכדור/דני מרון

רבע 3:

מיסמן הבלגית ענתה לסל של רבר עם שש נקודות רצופות, רוטברג קלעה מרחוק וירדן גרזון הוסיפה סל לשתיים, אבל בלגיה הגיבה בריצת 0:17 שהגדילה את הפער ל-41, 41:82. סימס קלעה סל ראשון לישראל אחרי כשבע דקות, אבל רזימונט הגיבה בשלשה שהעלתה ל-43:85 בתום שלושה רבעים.

אלכס כהן, שחקנית נבחרת הנשים של ישראל. דני מרון
תבוסה קשה במשחק הפתיחה. אלכס כהן/דני מרון

רבע 4:

ההפרש המשיך לצמוח וחצה את רף 50 הנקודות, כאשר תוך כדי הרבע ניפצו הבלגיות את שיא האסיסטים באליפות אירופה לנשים בכל הזמנים. בסיום, תבוסה קשה לישראל בתוצאה 108:59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully