וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי מועמדת לקלוט את בראדלי ביל, גם בוסטון תיכנס לתמונה?

הבאקס הצטרפו להיט במירוץ. לפי קנדריק פרקינס, כוכב וושינגטון וטייטום רוצים לשתף פעולה. התמורה אמורה להיות יחסית נמוכה

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

בארצות הברית נטען אמש (רביעי) כי וושינגטון פתוחה לאפשרות של העברת כוכבה הגדול בראדלי ביל בטרייד. לפי "האתלטיק", שתי מועמדות שהוזכרו בהקשרו הן סגנית האלופה מיאמי - קבוצה שבדרך כלל מוזכרת בהקשרם של כוכבים - לצד מילווקי, שעשויה לבצע פניית פרסה לאחר ההדחה המשפילה מהפלייאוף האחרון. לפי העיתונאי איאן בגלי, ניו יורק העלתה את שמו במהלך העונה, ועשויה להיכנס למירוץ בקרוב.

לפי שחקן העבר קנדריק פרקינס, כדאי לקחת בחשבון גם בוסטון, לאור יחסיו הטובים של ביל עם כוכב הסלטיקס ג'ייסון טייטום. "הם רוצים לשחק יחד, זה הסוד הכי פחות שמור בליגה", אמר. "אם אני בוסטון, אני מצלצל לוושינגטון באופן מיידי כדי להשלים טרייד".

בעבר הביעה פילדלפיה עניין בשוטינג גארד אך כרגע, לפי "פילי וייס", היא לא בתמונה: "אפילו אם הוא היה אופציה מושלמת, הם לא היו רוצים אותו בגלל החוזה הענק שלו". וושינגטון היתה שמחה להצליח להשיג בחירת טופ 3 בדראפט הקרוב, אולם את הבחירה הראשונה של סן אנטוניו היא כמובן לא תקבל, פורטלנד שבוחרת שלישית לא מעוניינת בשחקן, אך שארלוט היא כן אופציה לפי העיתונאי האמריקאי שון הייקין.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
לאן עכשיו? ביל/GettyImages, Scott Taetsch

"אם ביל יעבור מהיום ועד יום חמישי (דראפט 2023), אני חושב שאנשים יופתעו כמה נמוך המחיר שלו", אמר בריאן ווינדהורסט מ-ESPN. "החוזה שלו מאוד לא אטרטקטיבי, בעיקר לעתיד - אתה משלם 50 מיליון דולר לעונה לשחקן שככל הנראה לא יהיה באחת משתי חמישיות העונה הראשונות. להערכתי, הוא יעבור במחיר הרבה פחות גבוה מזה ששולם על דונובן מיטשל ורודי גובר".

ב-CBS סקרו את השוק וכללו ברשימת המועמדות את מיאמי, לוס אנג'לס קליפרס, בוסטון, ניו יורק, לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה.

רק בקיץ האחרון חתם ביל על חוזה של 251 מיליון דולר לחמש שנים, והפך לשחקן היחיד בליגה כיום שמחזיק בזכות וטו על העברתו בטרייד. חברו של דני אבדיה השלים השנה 11 עונות בוושינגטון, הקבוצה שבה שיחק בכל קריירת ה-NBA מאז שנבחר במקום השלישי בדראפט 2012. ביל נבחר שלוש פעמים לאולסטאר, אך בשתי העונות לא הצליח להוביל את הקבוצה אפילו לטורניר הפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully