וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון וביל עשויים לעבוד על מציאת טרייד, מיאמי מועמדת לצרפו

בדרך למהפכה בקבוצתו של אבדיה? הוויזארדס בקשר צמוד עם סוכנו של הכוכב, שעשוי לעזוב במקרה של בנייה מחדש. סגנית האלופה הוזכרה

חגיגות האליפות של דנבר נאגטס בעיר הולדתו של ניקולה יוקיץ' בסרביה/מתוך טוויטר

עונת ה-NBA הסתיימה רק אתמול בבוקר עם הכתרתה של דנבר נאגטס לאלופה בפעם הראשונה בהיסטוריה, אך הערב (רביעי) כבר קיבלנו שם של כוכב שעשוי למצוא קבוצה חדשה במהלך הפגרה - בראדלי ביל. לפי דיווח של שאמס צ'ראניה, אם וושינגטון תבחר לפנות הקיץ לבנייה מחדש של הקבוצה, היא תעבוד יחד עם הכוכב על מציאת טרייד.

קבוצות אחרות בליגה כבר החלו לפנות לוויזארדס בנוגע לאפשרות לבצע טרייד על ביל, כך דיווח אדריאן ווז'נרובסקי שהוסיף כי הנשיא החדש לענייני כדורסל מייקל ווינגר נמצא בקשר צמוד עם סוכנו של ביל כדי לדון בכיוונים השונים שאליהם המועדון עשוי ללכת. מי שכבר הוזכרה כמועמדת לצרף את ביל, אם יהפוך לזמין לטרייד, היא סגנית האלופה מיאמי היט.

רק בקיץ האחרון חתם בראדלי ביל על חוזה של 251 מיליון דולר לחמש שנים, והפך לשחקן היחיד בליגה כיום שמחזיק בזכות וטו על העברתו בטרייד. חברו של דני אבדיה השלים השנה 11 עונות בוושינגטון, הקבוצה שבה שיחק בכל קריירת ה-NBA מאז שנבחר במקום השלישי בדראפט 2012. ביל נבחר שלוש פעמים לאולסטאר, אך בשתי העונות לא הצליח להוביל את הקבוצה מארצות הברית אפילו לטורניר הפלייאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully