וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור יהיה כשיר למשחקים באירופה, אליאס בדרך לחזרה

14.6.2023 / 15:35

הבלם הפצוע של הפועל באר שבע אמור להיות כשיר למוקדמות הקונפרנס ליג בחודש הבא, הקשר ישוב להתאמן בצורה מלאה. למרציאנו הוצעו כ-200 אלף יורו לעונה

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מיגל ויטור, שייעדר מצמד המשחקים של נבחרת ישראל מול בלארוס ואנדורה בשל פציעה שהוא סוחב מסיום העונה שעברה, אמור להיות כשיר לפתיחת האימונים של הפועל באר שבע ולמשימות בחודש הבא. האדומים יפגשו במסגרת גביע הטוטו את מכבי תל אביב, ויחלו את דרכם במוקדמות הקונפרנס ליג.

לעומתו, שי אליאס שנפצע בצורה קשה יותר בעונה שעברה לא אמור להיות כשיר למשחקים באירופה אבל כבר אמור להתאמן עם הקבוצה בצורה מלאה. אליאס הפתיע כאשר חזר כבר להתאמן אחרי פציעת הברך שלו באפריל האחרון, אבל הוא צריך עוד זמן כדי לחזור לעניינים ולשחק.

שי אליאס, שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
התאוששות מהירה ומפתיעה. אליאס/מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מקווים כי אופיר מרציאנו יקבל את ההצעה שלהם ויעדיף לשוב ארצה במקום להישאר עוד עונה בפיינורד כשוער משני. הפועל באר שבע מוכנה לחוזה לשנתיים בשכר שינוע סביב 200 אלף יורו נטו.

כפי שפורסם כאן אתמול, בין הפועל באר שבע לבין הכוכב האדום בלגרד רוב הפרטים סוכמו ועומרי גלזר ישחק באלופת סרביה תחת ברק בכר. בקבוצה עדיין מחפשים מגן שמאלי מחליף להלדר לופס וקיימת אפשרות שאביב סולומון ימשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully