וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו העביר אימון בכורה במכבי חיפה, אימון חלקי לסאן מנחם

14.6.2023 / 13:49

הירוקים החלו באימוני טרום העונה בסגל חסר, המגן שנפגע בראשו נטל חלק. גם המגנים פייר קורנו והמצטרף הטרי מאור קנדיל התייצבו

נבחרת ישראל חוזרת מהמונדיאליטו עם מדליות הארד/וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

עידן מסאי דגו יצא לדרך. הבוקר (רביעי) ערכה מכבי חיפה את האימון הראשון שלה לקראת עונת 2023/24, בה היא תנסה לזכות באליפות הרביעית ברציפות וזאת חרף מספר שינויים משמעותים שעברה ועוד תעבור הקיץ - בראש ובראשונה החלפת המאמן ברק בכר במסאי דגו.

עבור דגו, שבעונה שעברה אימן את קבוצת הנוער של מכבי חיפה, היה זה אימון ראשון. עדיין מדובר באימוני טרום העונה, כך ששחקנים רבים טרם התייצבו לאימונים. מי שכן התאמן הוא המגן מאור קנדיל, ששוחרר ממכבי תל אביב והיום חתם רשמית במועדון. באימון גם נכחו חלק מהזרים ובהם פייר קורנו וכן נטל חלק סאן מנחם שנעדר תקופה ארוכה עקב פציעת ראש - בשלב זה למנחם אישור להתאמן במשך 20 דקות, ללא מגע ובלי כדור, והוא בעיצומו של תהליך שהוא מקווה שיסתיים עם אישור לשוב בהדרגה לאימונים מלאים ולמשחקים.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
האימון הראשון שלו. מסאי דגו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
מאור קנדיל באימון מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
בכורה בירוק גם עבורו. קנדיל/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

לאימונים עוד השבוע עשוי להצטרף הקשר ליאור רפאלוב, שישוב היום לישראל כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את חזרתו למכבי חיפה אחרי 12 שנה. כידוע, רפאלוב בן ה-37 עזב את מכבי חיפה לטובת קלאב ברוז' בקיץ 2011 ומאז כיכב בכדורגל הבלגי, מחר הוא צפוי לחתום על חוזה ולשוב בהנחה שהכל יעבור כשורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully