וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי לבקוביץ' עבר מהפועל חדרה למכבי פתח תקוה וחתם לשנתיים

14.6.2023 / 14:27

המלאבסים פיצו את הפועל חדרה בכ-50 אלף שקל והשוער הצטרף. מאור לוי אמור להמשיך לשנת השאלה נוספת ממכבי חיפה

הנבחרת עד גיל 20 נחתה בישראל אחרי הזכייה במקום השלישי במונדיאליטו/צילום: ראובן קסטרו

השוער רובי לבקוביץ' חתם היום (רביעי) לשנתיים במכבי פתח תקוה, אחרי שסוכמה העברתו מהעולה החדשה להפועל חדרה. לבקוביץ' חזר לקדנציה שנייה במועדון, אחרי ששיחק בו בשנים 2009-2013.

במסגרת ההסכם תעביר מכבי פתח תקוה פיצוי כספי בסך 50 אלף שקל לחדרה, שגם תחסוך תשלום ללבקוביץ' שכחלק מההסכם ויתר על כסף שהמועדון היה חייב לו בגין צבירת נקודות ובונוסים שהשיג בעונה החולפת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לבקוביץ' היה המועמד המוביל אחרי רועי משפתי שחתם במכבי תל אביב. "אנו מודים לרובי על שנים יפות ומאחלים לו בהצלחה", נמסר מהפועל חדרה.

מאור לוי, שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. ברני ארדוב
מחכים לאישור שצפוי להגיע ממכבי חיפה. מאור לוי/ברני ארדוב

שחקן נוסף שסיכם את תנאיו בקבוצה הוא הקשר מאור לוי, שימשיך לעונה שנייה אחרי שהושאל בעונה שעברה ממכבי חיפה. כעת ממתינים בפתח תקוה לקבל את אישור ההשאלה לעונה נוספת מהאלופה, שבמלאבס לא צופים שתקשה על שחרורו בשל העובדה שהוא לא צפוי לשוב לסגל הירוקים, בעוד אצל בני לם, שגם אימן אותו בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, הוא ביסס את מעמדו כשחקן הרכב.

בצוות המקצועי ממשיכים לחפש שחקני חיזוק נוספים ואחרי החתמתם של הבלם מואיז אדילהו מבנין וצמד הישראלים אנס מחאמיד ואמיר ברקוביץ', מנסים למצוא מגן ימני ישראלי וכן בלם זר נוסף שייצטרף לאדילהו שחתם והדר פוקס הצעיר, שחקן הנבחרת עד גיל 20 ששב עם הנבחרת לפנות בוקר לישראל מהמונדיאליטו בארגנטינה. בנוסף מחפשים קשר קיצוני זר ועוד חלוץ לחיזוק החלק הקדמי.

מי שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת הוא הקשר בן ה-22 יונתן טפר, שעשה עונה טובה בשורות הפועל עכו מהלאומית ולפני כן שיחק בהפועל מרמורק והפועל כפר שלם.

בעוד שבוע תפתח מכבי פתח תקוה את אימוני טרום העונה וחודש לאחר מכן תצא למחנה אימון בן 10 ימים באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully