וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי לבקוביץ' מועמד מוביל למכבי פתח תקוה. מאור קנדיל על הכוונת

אחרי החתימה של משפתי במכבי תל אביב, שוער חדרה עשוי להצטרף. המגן הימני הוזכר כמועמד. אריאל לוגסי יקבל תפקיד משמעותי

תקציר מגביע המדינה: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

במכבי פתח תקוה התמוגגו מהעפלתה של נבחרת ישראל עד גיל 20 לרבע גמר המונדיאליטו, ובעיקר שמחים שם על הצלחתו של שחקן הכנף אריאל לוגסי, שהפך לשחקן הרכב קבוע בנבחרת של אופיר חיים ושמו כבר נרשם ברשימות של לא מעט סקאוטים מרחבי העולם.

לוגסי הוא כישרון גדול נוסף שצמח במחלקת הנוער של המועדון ונכון לעכשיו הוא צפוי לקבל תפקיד משמעותי בקבוצה הבוגרת לקראת העונה הקרובה בליגת העל.

העולה החדשה ממשיכה בבניית הסגל. עבודת הצוות המקצועי וראשי המועדון מתמקדת כעת בהחתמת שוער ראשון וכן במציאת שניים-שלושה זרים איכותיים שישדרגו את הסגל. רועי משפתי שהיה האופציה המועדפת לעמדת השוער, חתם אתמול (שלישי) במכבי תל אביב ובפתח תקוה יפנו כעת לאופציות אחרות, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי המועמד המוביל כעת הוא השוער רובי לבקוביץ', ששיחק העונה בהפועל חדרה ועשוי כעת לשוב לאם המושבות.

שחקן נוסף ששמו הוזכר כמועמד להגיע, הוא המגן הימני מאור קנדיל שסיים את חוזהו במכבי תל אביב והפך לשחקן חופשי.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
על הכוונת. לבקוביץ'/שלומי גבאי

עד כה צורפו רק שני שחקנים ישראלים חדשים, אמיר ברקוביץ' שהגיע ממכבי נתניה וכן אנס מחמיד, שהבקיע 14 שערים במדי הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

בפתח תקוה מחפשים כאמור גם זרים חדשים, כאשר נכון לעכשיו יש בסגל שני זרים בלבד, הקשר האחורי הגינאי גדעון אקווה שימשיך עונה נוספת והבלם מואיז אדילהו, שחקן נבחרת בנין, שסיכם השבוע את תנאיו בקבוצה. בצוות המקצועי ינסו לצרף בלם זר נוסף וכן שניים-שלושה שחקני התקפה זרים, לחיזוק החלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully