וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי עבר בדיקות רפואיות באל עין מאיחוד האמירויות

13.6.2023 / 14:25

שחקן הכנף שהבריק בשלוש האליפויות של מכבי חיפה, ישלים את המעבר. הירוקים יקבלו כשני מיליון יורו והיא ישלש את שכרו לעומת זה שהרוויח בישראל

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עומר אצילי עבר היום (שלישי) בדיקות רפואיות באל עין מאיחוד האמירויות לפני השלמת המעבר ממכבי חיפה, שתקבל כשני מיליון יורו. אצילי, שיהיה השחקן היהודי הראשון כמובן שמשחק באיחוד האמירויות, צפוי לשלש את משכורתו לעומת זו שהייתה לו במכבי חיפה. אצילי נחת באיחוד האמירויות ביום שני וחתם היום אחרי שעבר בדיקות רפואיות.

עוד בוואלה!

איך ממלאים על החסר? צפו בשעריו של עומר אצילי העונה בליגה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צלחת האליפות. דני מרון
הלך בעקבות הכסף הגדול. עומר אצילי/דני מרון

במכבי חיפה לחצו על שחקן העונה להישאר וקיוו שהחיבור בינו לבין הבעלים יעקב שחר יסייע להשאירו, אך אצילי התפתה להצעה הגבוהה שקיבל. מדובר במכה מקצועית לא פשוטה למועדון, שבקיץ אחד מאבד את השחקן הכי טוב שלו וגם את המאמן שחתום על ההצלחה המסחררת של שלוש השנים האחרונות, כשבמקומו מונה מאמן חסר ניסיון.

כזכור, אצילי הגיע למכבי חיפה בינואר 2021, חזר אז באמצע העונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, ומיד הפך לשחקן מפתח וביסס את מעמדו כשחקן הישראלי הטוב ביותר בליגה. את העונה חולפת סיים כמלך שערי הליגה עם 21 כיבושים בנוסף ל-12 בישולים. הוא נבחר לשחקן העונה והוליך את הירוקים לאליפות שלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully