וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן תפצה את כריסטוף גאלטייה ב-6 מיליון יורו

המאמן, שעל פי הדיווחים מנהל מגעים על פיצויי הפיטורים מאז שהתבשר כי לא ימשיך בקבוצה, יזכה כמעט למלוא שכרו. לנאפולי הוא לא צפוי לעבור דווקא בגלל אוסימן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

כמעט שבוע עבר מאז שפריז סן ז'רמן הודיעה לכריסטוף גאלטייה על סיום דרכו, כך על פי הפרסומים בצרפת, ונראה שגם ההודעה הרשמית בנושא צפויה בקרוב מאוד. היום (שני) פורסם ב"לה פריזיאן" שגאלטייה יפוצה ב-6 מיליון יורו בעקבות ההחלטה לפטרו, בהתאם לחוזה שהיה לו לעונה הבאה בשכר של 600 אלף יורו לחודש.

הצדדים ניהלו בימים האחרונים שיחות להתרת החוזה, החלטה שהתקבלה בפריז על אף העובדה שהוא זכה באליפות וזאת בעקבות היכולת הלא מרשימה ויתרון של נקודה בלבד בפסגה, ההדחה המוקדמת בליגת האלופות וההפסד בגביע הצרפתי ליריבה המושבעת מארסיי. גאלטייה מצדו יקבל כמעט את כל שכרו לעונה הבאה ובגיל 56 הוא עוזב עם אליפות שנייה בקריירה, אחרי שזכה גם עם ליל ב-2020/21.

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה. ברני ארדוב
פיצוי נכבד עבור התרת החוזה/ברני ארדוב

ביממה האחרונה דווח שגאלטייה מועמד לנאפולי, אבל באיטליה דווקא נטען שויקטור אוסימן, מכוכבי אלופת איטליה, הציע שלא למנות את מי שהדריך אותו בליל ב-2019/20. אגב, מאוריסיו פוצ'טינו שאותו החליף גאלטייה בשנה שעברה, פוצה בכמעט 10 מיליון עבור התרת החוזה שלו ושל צוותו.

בצרפת דווח שהצפי הוא שהשבוע יגיע לעיר יוליאן נאגלסמן להאצת המו"מ והוא עדיין נחשב למועמד המוביל לתפקיד מאמן פריז סן ז'רמן. אם לא יצטרף הגרמני שפוטר במהלך העונה מבאיירן מינכן, לואיס אנריקה מוזכר כאופציה נוספת להחליף את גאלטייה בעיר האורות.

ועוד בפריז סן ז'רמן, היום נמסר עדכון מבית החולים בו מאושפז סרחיו ריקו ועל פיו הוא במצב "יציב", אך עדיין נלחם על חייו בטיפול נמרץ. עברו כבר שבועיים מאז שהשוער הספרדי שנפל מסוס ונחבל בראשו, ובשבוע האחרון מורדם. העדכון הבא יימסר ביום רביעי בבוקר, בתקווה לחדשות מעודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully