וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה התבשר על פיטוריו, נאגלסמן ינחת בפריז ביממה הקרובה

דיווח בצרפת: פ.ס.ז' הודיעה למאמן על סיום תפקידו, הגרמני יגיע להמשך השיחות. תיירי הנרי, לו הוצע לשמש כעוזר, מהסס לוותר על תפקידו כפרשן לטובת משרה שאינה מאמן ראשי

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

עידן כריסטוף גאלטייה בפריז סן ז'רמן נגמר אחרי עונה אחת, כך דווח היום (שלישי) ב"לה פריזיאן" הצרפתי. בעיר הבירה דווח כי לואיס קמפוס, הסמכות הבכירה בצד המקצועי, בישר היום למאמן על ההחלטה לפטרו שנה לפני סיום תפקידו בפגישה בין השניים.

גאלטייה בן ה-56 הגיע בקיץ שעבר לפ.ס.ז' בתקווה להיות האיש שמביא לעיר האורות את ליגת האלופות לראשונה אי פעם, אך כשל והודח בשמינית הגמר מול באיירן מינכן. את האליפות המקומית הוא אמנם הבטיח מחזור לסיום, אך הפער מלאנס בתום העונה עמד על נקודה אחת בלבד. תוסיפו על כך את ההפסד ליריבה המרה מארסיי בגביע הצרפתי, ותקוו עונה שלא תואמת את הציפיות של הבעלים הקטארים.

עוד רגע שהתרחש לאחרונה ולא הוסיף לפופולריות של גאלטייה הוא הודעתו במסיבת העיתונאים על עזיבת ליאונל מסי, עוד לפני שהמועדון בישר על כך באופן רשמי.

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
אפיזודה קצרה. גאלטייה/רויטרס

כבר לפני יומיים דווח כי יוליאן נאגלסמן נמצא בשיחות מתקדמות, ובצרפת נטען כעת כי הגרמני יגיע לפריז ביממה הקרובה כדי להמשיך בשיחות. המאמן שפוטר במרץ מבאיירן מינכן שוחח עם תיירי הנרי כדי שיצטרף כעוזרו, אך ב"לה פריזיאן" דווח כי שחקן העבר מהסס. הצרפתי לא רוצה לוותר על תפקידו כפרשן, וגם אם כן היה מוכן לעשות זאת, זה היה כדי להפוך למאמן ראשי.

ב"לה פריזיאן" הוסיפו כי פרט לגרמני שהוא המועמד המוביל, גם שמם של לואיס אנריקה וצ'אבי אלונסו על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully