וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הבא? הפועל חיפה במגעים לצירופו של בירם כיאל

12.6.2023 / 15:57

אורן גולן ויואב כץ שוחחו עם הקשר שסיים חוזה במטרה לצרפו, אחרי שהחתימו כבר את ג'רפי, ינון אליהו ומלמד. גם בני ריינה בתמונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.6/ספורט1

הפועל חיפה מנסה לצרף את בירם כיאל. הבעלים יואב כץ והיועץ המקצועי אורן גולן החלו במגעים עם הקשר שסיים חוזה בבני סכנין ושוחחו עמו באופן פרטי במטרה להגיע להבנות ולשכנעו להגיע לקבוצה. האדומים מהכרמל משוכנעים שכיאל יכול להוות תוספת כוח משמעותית. לקבוצה כבר הצטרפו הקיץ השוער יואב ג'רפי, המגן ינון אליהו והחלוץ גיא מלמד.

כבר לפני כחודשיים סימנו בהפועל חיפה את הקשר בן ה-35 כמועמד לחיזוק, אך הם לא הקבוצה היחידה בליגת העל שמעוניינת בו. בני ריינה מחזרת גם היא אחר כיאל, אחרי שכבר שמה את ידיה על שלושה שחקנים מבני סכנין מאז סיום העונה: השוער גד עמוס והקשרים מרואן קבהא ורועי שוקרני.

בירם כיאל שחקן בני סכנין בחימום עם חולצה לכבוד מחמוד קנדיל. מאור אלקסלסי
מחוזר. בירם כיאל/מאור אלקסלסי

מנגד, מי שנפרד מהפועל חיפה הוא השוער אוהד לויטה, שסיים את חלקו ויחפש קבוצה חדשה בליגת העל. לויטה העלה פוסט ברשתות החברתיות ובו כתב: "שמחתי להיות חלק מהפועל חיפה בשנתיים האחרונות. למרות שכקבוצה לא עמדנו השנה במטרות שלנו, שמח לסיים תקופה כשעמדתי בכל המטרות האישיות שהצבנו בתחילת העונה. עם המספרים אי אפשר להתווכח - ההגנה הרביעית בליגה, רק שער אחד יותר מקבוצה שזכתה באליפות, בעונה קשה מאוד בה היינו הקבוצה שאיימו נגדה הכי הרבה פעמים. אני רוצה לומר תודה, לפיני אברהם שלא ויתר אף פעם והרבה בזכותו הגעתי למועדון, ליואב כץ על האמון הבלתי פוסק, לחברי האמת שהרווחתי בדרך - שרק תצליחו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully