וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תגיש לכיאל הצעה לחוזה חדש. הקשר מבוקש בעוד קבוצות

18.4.2023 / 11:05

בקבוצה מתחילים לעסוק בעונה הבאה ומנסים להשאיר את הקשר. השחקנים תומכים בהשארת רפואה: "אין הרבה מאמנים שמחכים לסכנין"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 3:4/ספורט1

אחרי שהבטיחה את ההישארות בליגת העל, בני סכנין מתחילה לעסוק בתוכניות לעונה הבאה. השאלה הראשונה והעיקרית היא המשך דרכו של קובי רפואה. המאמן אהוב מאוד על רוב השחקנים, שמשוכנעים שרפואה צריך להישאר בקבוצה למרות האכזבה מכך שהקבוצה לא העפילה לפלייאוף העליון. רפואה הבהיר מצידו שידבר על עתידו לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, אבל עדיין הצהיר מה תוכניותיו.

גורמים המעורים בפרטים אמרו שגם רפואה בעצמו עדיין לא יודע במאת האחוזים אם יעזוב את סכנין. "נכון שבסוף יש אכזבה, אבל היו הרבה בעיות העונה וקובי היה צריך להתמודד גם איתן", אמר שחקן בכיר בסכנין. "בסוף זו החלטה של הנהלה, אבל לא חושב שיש יותר מדי מאמנים טובים ממנו שמחכים לקחת את סכנין".

קובי רפואה מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
עדיין בחוסר ודאות. רפואה/מאור אלקסלסי

גם בגזרת השחקנים בקבוצה יצטרכו לקבל לא מעט החלטות. הכוכב הגדול של הקבוצה בירם כיאל סיים חוזה ועד כה לא קיבל הצעה רשמית לחוזה חדש, אך לפי גורמים בהנהלת סכנין צפוי לקבל אחת כזאת בזמן הקרוב. כאשר כיאל הצטרף לסכנין, המחשבה הייתה שבתום החוזה הוא יקבל תפקיד מקצועי, אבל בכושר בו נמצא השחקן ברור לכולם שהוא רחוק מפרישה, כך שהנושא לא עלה על הפרק והקשר יקבל הצעה להאריך את חוזהו. כיאל קיבל לאחרונה הצעה מקבוצה בחו"ל, אך בסכומים דומים לאלו שהוא מקבל בישראל ואין לו כוונה לצאת לחו"ל אלא אם יקבל הצעה בכסף גדול במיוחד. בנוסף גם בארץ יש לא מעט קבוצות שלוטשות עיניים לכיוונו של כיאל, כולל הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully