וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוט בערפל: בית"ר מחכה להתאחדות, שלל סימני שאלה בסגל לעונה הבאה

12.6.2023 / 11:00

במועדון חוששים שבית הדין ימשיך את המוד המלחמתי וישלול את הגביע. פערים עם דגני, שועה וניקולאסקו, פריידי לא מרוצה מחוזהו, ייתכן שאספרייה יחרים את פתיחת האימונים

תקציר הניצחון 0:3 של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה בגמר גביע המדינה/ספורט1

בבית"ר ירושלים עסוקים בשלב זה בעיקר בערעור ההתאחדות לכדורגל מחר, כנגד העונש שניתן לקבוצה בעקבות אירועי גמר הגביע. גם אתמול (ראשון) נמשכו השיחות בין הצדדים בנוגע לעיסקת טיעון, אך עדיין אין הבנות, כאשר במועדון חוששים ממצב בו בית הדין ימשיך את המוד ה"מלחמתי" וישלול מהקבוצה את הגביע. ההתאחדות לכדורגל צריכה להגיש עד ה-14 לחודש את הקבוצות המשתתפות באירופה, כאשר במידה והגביע יישלל או שהעונש יהיה קיצוני, המועדון יפנה לבית משפט, במה שעשוי לסבך עוד יותר את העניינים.

הקבוצה תחל את אימוניה ב-20 לחודש, כאשר יוסי אבוקסיס מקווה כי מרבית שחקני הסגל לעונה הבאה כבר יעמדו לרשותו. עוד לפני שמדברים על שחקני רכש זרים בעמדת הבלם והקשר האחורי שהקבוצה מחפשת, יש לה לא מעט בעיות בלשמור על הסגל הקיים.

אבישי כהן (מימין), ירדן שועה, אוראל דגני שחקני בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
לא ברור מי מהם יישאר. כהן, שועה ודגני/מאור אלקסלסי

עוד בכדורגל הישראלי

עוד בוואלה

מה השתבש? הסיבה שמאור קנדיל לא יצטרף לבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

עם אוראל דגני נערכה פגישה עם רצון טוב של שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות, אך בשלב הזה ישנם פערים. בנוגע לאבישי כהן, נערכה עד היום שיחה אחת עוד לפני גמר הגביע של השחקן עם כפיר אדרי ויוסי אבוקסיס, אך מאז הקשר בין הצדדים לא התחדש. בית"ר כיוונה לצרף את מאור קנדיל, שכרגע לא ממהר להצטרף, ולכן ייתכן כי תתקיים עם כהן פגישה בימים הקרובים במטרה לקדם את הישארותו.

בנוגע לדנילו אספריה, במועדון מגחכים לנוכח התנהלות השחקן, ולוקחים בחשבון גם סיטואציה שלא יגיע לתחילת האימונים, אך משוכנעים כי ישחק בבית"ר בעונה הבאה. גם עם ירדן שועה ויון ניקולאסקו שבשלב זה לא מתכוונים לחתום על חוזה ארוך טווח בשכר שהוצע להם או לחילופין דורשים סעיף יציאה ריאלי לחו"ל, עדיין אין הבנות. גם פרד פריידיי משדר כי הוא אינו מרוצה מחוזהו, וגם במקרה שלו, בבית"ר לא יופתעו מכלום ולכן יהיה חכמים יותר במועד הגעתם הצפוי לישראל לקראת תחילת האימונים, בתחילת השבוע הבא.

אוהדים של בית"ר ירושלים בנתיבות מחכים לאחוז בגביע. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אוהדים של בית"ר ירושלים בנתיבות מחכים לאחוז בגביע/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה שאחרי הביקור שלה בנתיבות, היא תגיע גם לצפת: "אלפי הודעות מאוהדים מכל רחבי הארץ הגיעו אלינו מאז שזכינו להניף את גביע המדינה, בבקשה להצטלם איתו למזכרת, ולהיות חלק מההיסטוריה. מועדון הכדורגל בית"ר "גשם" ירושלים, החליט, בעקבות כך, לא לגרום לכם לנסוע רחוק, אלא להגיע עד אליכם עם הפנינג בית"רי כייפי, לאחר הצהריים שהוא פשוט חלום....

"אתמול (ראשון) פתחנו את המסע המדהים, והגענו ל"מתחם פריז עודד שריקי" בנתיבות... קרוב ל-2000 אוהדים הגיעו אמש, ובמשך למעלה משלוש שעות הגשימו חלום. תושבי הדרום זכו לרגע עם הגביע, ומסתבר שלא רק. אוהדים רבים מרחבי הארץ ניצלו את ההזדמנות והגיעו, כולל מראשון לציון, הרצליה ועוד.... היום, יום שני, ה-12.6.23, נגיע לאצטדון העירוני בצפת, שם ייערך אירוע בין השעות 16:00-18:00, שיתקיים במעמד ראש העיר, מר שוקי אוחנה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully